duminică, 6 aprilie 2008

Mi-a placut

Intr-un articol cat se poate de serios scris de Michelle Roberts ziarist la Associated Press si aparut intr-un ziar local din Quincy MA, The Patriot Ledger, preluat apoi si de Yahoo News, am gasit urmatoarea expresie care mi-a placut tare: “Eldorado (pronounced el-dor-AY'-do) is a two-stoplight town of fewer than 2,000 people and located nearly 200 miles northwest of San Antonio.” La o mie de locuitori un semafor, la doua mii doua semafoare……… La voi in oras cate semafoare sunt?!
Asta imi aminteste bancul acela de la noi. Cum se clasifica orasele in functie de tren: a) in care opreste trenul, b) prin care trece trenul, c) in care s-a auzit de tren, d) restul…

2 comentarii:

madelin spunea...

La mine in oras sunt multe semafoare dar tot degeaba. Ca miroase urat.
In Cernavoda erau 4 semafoare si un sens giratoriu, construit ca sa poata da locuitorioi examen de carnet acolo si sa nu mai mearga pana in Constanta. De aia am iubit eu oraselul ala. Si mirosea a Dunare, orisicatusi.

mosu spunea...

mmmm.... si mie mi-ar placea un orasel cu mai putine semafoare, undeva la poalele muntilor, sa deschid dimineata fereastra si sa miroasa a brad, sa-mi curga paraul prin spatele casei si cerul albastru prin suflet, sa fie iarba multa si grasa sa-mi pierd prin ea picioarele goale, si iarna sa se intinda zapada molcoma si un frig asa... numai bun de inmuiat cu vin rosu cu scortisoara, si nu in ultimul rand cu oameni care sa-ti dea binete zambind