joi, 12 iunie 2008

Paris Ile-de-france France

Mmmm…… aşa nu se mai poate… Nu am prea mulţi cititori. Nici nu mi-am cǎutat. Majoritatea celor care ajung pe blogul meu aterizeazǎ aici din întâmplare, în general din gugǎlit, stau un pic şi pleacǎ. Unii ajung din linkuri de pe alte bloguri. O parte se mai întorc. Rar. Am doar doi cititori statornici, Madelin şi încǎ un cititor despre care nu ştiu nimic pentru cǎ nu scoate o vorbǎ. Nici mǎcar IP-ul nu e stabil. Şi totuşi trece des pe aici, semn cǎ gǎseşte câte ceva plǎcut de citit.

Paris, Ile-de-france, France” spune ceva....

4 comentarii:

madelin spunea...

Hihihi, poate ai si tu o fantoma. o (un) Ile-de-France vine si la mine pe blog. La un moment dat s-a si deconspirat... Dar poate n-o fi vorba despre acelasi cititor...

mosu spunea...

am vazut ca si tu te-ai "plans" ca ai "un cititor misterios"; de altfel cred de la tine vine, adica citind blogul tau a ajuns la mine; sunt sigur ca pana la urma o sa spuna ceva...

Andreea spunea...

ei, uite ca mai ai unul (una, da` astea-s detalii) care a auzit ca te imbraci din cand in cand cu un suflet de pasare. Si care ar scrie mai des daca n-ar fi obligata sa se logheze

mosu spunea...

bine ai venit andreea; ma bucur ca ai lasat un semn si te mai astept; logatul asta n-ar trebui sa fie o piedica; e poate putin complicat, dar se pare ca e necesar ca sa protejeze impotriva spamului