marți, 22 iulie 2008

Caini si pisici








6 comentarii:

puck spunea...

uit euite la ce m-am uitat eu azi http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2008/07/funny-pictures-cat-fixes-your-long-face.jpg

mosu spunea...

:)
trebuie sa recunosc ca nu prea imi place sa iau pozele si textele altora si sa le aduc pe blog; e plin netul de poze si texte interesante si ar trebui vazute / citite acolo unde le-au pus autorii lor; dar cu astea nu m-am putut abtine...

FindingNemo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
mosu spunea...

:)
intrat, vazut, placut
sunt ale tale pisicutele?
toate fotografiile de acolo sunt facute de tine?

FindingNemo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
mosu spunea...

mi-au placut; mai ales veveritele si gradinile....
iar din celelalte cea cu pisoii aia mici imbratisati e teribila; sunt tare simpatici