joi, 31 iulie 2008

Nu ştiu alţii cum sunt

Nu ştiu alţii cum sunt dar dacǎ mie nu-mi place ceva mi se citeşte pe suflet. Nu pe faţǎ, nu în ochi, nu în cuvinte. Mǎ crispez înlǎuntru şi las sǎ se vadǎ prea puţin în afarǎ asftel încât cu greu îţi poţi da seama cǎ sufletul meu s-a proptit pe picioarele din spate ca un catâr încǎpǎţânat şi nu are de gând sǎ se mai clinteascǎ din loc. Dacǎ nu sunt luat prin surprindere e ok, am timp sǎ-l trag într-un colţ şi sǎ-l fac atent “auzi mǎ, ce-o sa vezi n-o sǎ-ţi placǎ, dar sǎ nu care cumva sǎ mǎ faci de ruşine în public”. Şi m-ascultǎ. Se ghemuieşte ca un şoarece într-un coltuc de pâine şi stǎ acolo cuminte. Ofteazǎ şi tace. Dar dacǎ sunt luat prin surprindere devine irascibil. Îl simt cum se freacǎ cu coatele de coastele mele, cum îmi depǎrteazǎ pleoapele şi iese prin pupilele mici fǎcând semne obscene, cum se zvârcole în creier ca un peşte beţiv într-un bol sau cum se culcǎ pe spate şi loveşte cu tǎlpile în timpanele mele ca într-o uşǎ înţepenitǎ.

Nu ştiu alţii cum sunt dar dacǎ mie nu-mi place ceva, dacǎ cevaul ǎla nu se pliazǎ pe aşteptǎrile mele, pe tiparele mele … mǎ cobor la urechea sufletului proptit ca un catâr încǎpǎţânat pe picioarele din spate şi încep sǎ mǎ rog: “hai mǎ sǎ mergem mai departe, hai mǎ ridicǎ-te te rog…”.

3 comentarii:

windwhisperer spunea...

salut mosule !
Viata are barba ! hai sa i-o radem ! :):)

mosu spunea...

salut windwhisperer si bine ai venit
mmm... eu zic sa i-o lasam
ii da un aer mai boem...

windwhisperer spunea...

thx, deal !
' barba " e singura cochetarie masculina pe care o femeie n-o poate ...imita:):)
j.