miercuri, 6 august 2008

Nu joc niciodatǎ la loto

Nu joc niciodatǎ la loto. Şi nici la pronosport. Nu completez cupoane pe care sǎ le pun în urnǎ la ieşirea din magazin. Şi nici pe acelea de pe ultima paginǎ a revistelor. Şterg fǎrǎ sa citesc orice mail care începe cu “sunteţi fericitul câştigǎtor…” şi trec pe partea cealaltǎ de fiecare datǎ când îmi apare în drum o tarabǎ cu loz în plic. Nu fac asta pentru cǎ sunt superstiţios şi nici pentru cǎ nu apreciez banul. Pur şi simplu cred cǎ viaţa îmi curge sub o stea suficient de norocoasǎ pentru ca Dumnezeu sǎ-şi mai îndrepte mâna deasupra mea cu un bonus…

2 comentarii:

miru be spunea...

eu cred că deseori oamenii nu te plătesc nici măcar petntru munca ta;atunci de ce ţi-ar da cineva ceva pe gratis?

mosu spunea...

eiii... chestia asta cu rasplata pentru munca depusa e tare complicata; daca ne gandim numai ca pentru aceeasi munca depusa un salariat in romania castiga de de 5-6 ori mai putin decat unul din vestul europei, iar unul din africa neagra de 100 de ori mai putin...; dar lucrurile sunt mult mai complicate, asta e doar varful aisbergului; intotdeauna m-am intrebat de exemplu daca e moral ca un cantaret bun de rap sa zicem (sper ca nu esti fan rap, ca mie nu prea imi place), sau un fotablist sa castige zeci, sute de milionae de dolari pe an iar un constructor care cladeste minuni arhitectonice sa castige de 1000 de ori mai putin...
dar cu partea a doua ai dreptate, nimeni nu da nimic gratis; mergand pe princpiul conservarii energiei "nimic nu se pierde, nimic nu se castiga, totul se transforma" rezulta ca nici banii aia "gratis nu vin chiar din cer, ci de la "donatori" mici da multi...; si mergand tot pe principiul conservarii energiei, daca o sa primesti de undeva multi bani sigur vor urma si cheltuielile mari...
aaa... si bine ai venit pe blogulluimosu