miercuri, 17 septembrie 2008

Despre aripi

Vreau şi eu o pereche de aripi. Toatǎ lumea vorbeşte despre aripi. Aripi de avione, aripi de pǎsǎri, aripi de îngeri, pânǎ şi aripi de red bull. Nu vreau sǎ le pun pe umeri. E greu sǎ porţi astǎzi pe umeri o pereche de aripi. Îţi deformeazǎ spatele. Îţi curbeazǎ pieptul. Îi conferǎ trupului un profil aerodinamic cu ochii înǎlţaţi deasupra orizontului şi umerii uşor coborâţi pe lângǎ corp îmbiind la planare, la cufundare în fluid. Nu îmi trebuie o pereche de aripi mari. Pot fi mici, mici de tot cât sǎ încapǎ într-o cutie de pantofi. Trebuie doar sǎ fie moi şi pufoase ca cele ale lui Nicholas Cage în Birdy şi absolut albe ca ale lui John Travolta în Michael… Nu vreau sǎ le folosesc. Nici mǎcar sǎ mǎ privesc în oglindǎ purtându-le pe umeri. Le ţin ascunse sub pat sau în debara dupǎ cutiile cu pǎlǎrii ale soţiei sau în spatele ursuleţilor de pluş abandonaţi de copii. Şi vreau sǎ fie cu cheiţǎ dacǎ se poate, sǎ învârt cheiţa iar ele sǎ înceapǎ sǎ se mişte timid în sus, apoi în jos, fâl-fâl, fâl-fâl, ca o pereche de buze ce povestesc despre vǎzduh.
Toatǎ lumea vorbeşte despre aripi. Vreau şi eu o pereche de aripi. Nu vreau sǎ zbor, doar sǎ ştiu cǎ sunt acolo, într-o cutie de pantofi, în spatele pǎlǎriilor de damǎ, albe, moi si pufoase…

5 comentarii:

Finding Nemo spunea...

daca as avea aripi as putea ajunge si eu acolo…mi-e frica sa-mi doresc aripi. daca imi leg visul de ele , poate il pierd. Mie mi-e frica.

mosu spunea...

mda... e cu dus si intors chestia asta cu aripile; nu mai poti ramane cu picioarele pe pamant daca ai aripi; pe de alta parte lumea se vede altfel de sus; unde acolo? aici?

findingnemo spunea...

Da. Aripile sunt pentru vise ..desi in visul meu nu conteaza…pentru ca e peste tot si nicaieri. dar nu am nevoie de aripi sa zbor in mine. trebuie doar sa inchid ochii…

madelin spunea...

Io vreau o pereche de zboruri.
Caalunimenea.

PS
Cutie cu (de) palarii? Palpitant...

mosu spunea...

ooo.... madelin; dar tu deja stii sa zbori canimenialtcineva.......