vineri, 19 septembrie 2008

mondene

ha….. abia acum am aflat şi eu detalii despre scandalul mihaela rǎdulescu-antena 2-bloger; nu cǎ m-ar fi interesat, dar am dat întâmplǎtor peste poveste cǎutând altceva; acu fie vorba între noi şi eu când am vǎzut-o pe doamna rǎdulescu întinzându-se languros pe balustrada de la mall şi întrebându-mǎ cu subînţeles “fumatul este singura ta plǎcere?” am crezut iniţial cǎ este o invitaţie sǎ facem dragoste împreunǎ; de fapt nu se întindea dumneaei, ci afişele se întindeau pe vreo 50-100 de metri pe toatǎ latura dinspre sud a clǎdirii; iar un altul aproape pǎtrat, imens, de un alb imaculat, încât cele din jur pǎreau acolo din timpul rǎzboiului, trona imperial lângǎ intersecţia “podul de la butelii”, extrem de periculos aşezat având în vedere circulaţia din zonǎ; abia târziu am observat cǎ pe afişe mai scria jos ceva despre fumat şi despre ministerul sǎnǎtǎţii parcǎ, dar era mic, mic, mic, mult mai mic decât doamna rǎdulescu;
mie modul în care a abordat problema respectivul bloger mi se pare jignitor şi de prost gust; cât despre cei doi prezentatori şi redactorul emisiunii (nu ştiu exact care o fi fost gradul de implicare al fiecǎruia) nu pot sǎ cred cǎ poate fi cineva atât de stupid; nici picat cu cearǎ; acolo a fost o jmecherie la mijloc; ori ca sǎ creascǎ ratingul doamnei ori a fost mâna lungǎ a concurenţei….; auzi, cicǎ au fost naivi…; fugi de-aici domnule; naiv naiv, da’ în halul ǎsta?!?!?!
aaa… la întrebare i-am rǎspuns timid cǎ nu fumez…….

Niciun comentariu: