joi, 4 septembrie 2008

respirǎri





3 comentarii:

madelin spunea...

Cum o fost in Bulgaria? In afar de flori/
Io am pozat nuferii la Felix, tot asa, albi si roz.

mosu spunea...

madelino madelino…. cum le stii tu pe toate……
a fost excelent la bulgari; am stat cateva zile doar, dar a fost excelent; hotel ca la las vegas, piscine mari, gradina cat un stadion de fotbal, mancare ultra, servicii fara cusur….. nu-ti aducea nimeni ciorba cu degetele in ea, nu-ti arunca farfuriile de la un metru si mai ales nu se gudura nimeni in asteptarea bacsisului……; recunosc ca am stat mai mult in hotel (cu tot ce cuprindea el, piscina, parc, restaurant, etc) iar managementul era german……..
felixxx…..???…….. baile felix?!
cel mai mult tot nuferii mi-au placut…..

madelin spunea...

La Baile Felix mi-o placut si toboganul cel nou cu apa, colorat curcubeu. Recunosc ca n-am avut curaj prin tuburi doar prin alea valurite deschise, cu Miruna de mana.