miercuri, 29 octombrie 2008

leapsa

am primit un fel de leapşa de la mǎdǎlina; nu e o leapşa clasicǎ de tipul acelora care se tot dau pe bloguri; e mai degrabǎ… un semn de prietenie, pentru care îi tare mulţumesc (vezi aici http://madelin.wordpress.com/2008/10/28/panselutze/)
şi ca sǎ-i arǎt cât de mult am apreciat cadoul primit, uite, l-am înrǎmat şi l-am agǎţat aici;

din pǎcate nu cred cǎ îl pot da mai departe; ştiu cǎ o sǎ dezamǎgesc un pic dar asta e; deşi îmi mai vântur ochii prin blogosferǎ nu pot sǎ spun ca am gǎsit bloguri care sǎ-mi placǎ mult; cǎ de’, aşa sunt moşii cârcotaşi, pretenţioşi, nu le place aia, nu le place ailaltǎ….. ; adevǎrul este cǎ uneori îmi place blogul dar nu mǎ atrage omul din spatele lui, alteori îmi place omul dar nu e interesant blogul sau îmi plac blogurile dar simt cǎ nu tremurǎm cu aceeaşi frecvenţǎ……; alteori blogurile nu sunt chiar bloguri, sunt jurnale intime, cǎrţi de poveşti, inimi despletite…şi nu se pun; sau dimpotrivǎ…..
şi peste toate astea recunosc sincer cǎ nu prea am timp şi rǎbdare sǎ urmǎresc în timp ceea ce se scrie pe un blog sau altul cu excepţia celor câteva (cam câte degetele de la o mânǎ; şi nu e nici un secret, recunosc cǎ intrǎ aici mǎdǎlina, puck, sebastian, peştişorul auriu) pe care le ţin sub observaţie
cât despre cuvinte care îmi plac mai mult şi mai mult….. pǎi sǎ ne gândim un pic… îmi plac cuvintele moi, care acoperǎ, care învelesc, care alinǎ; îmi plac cuvintele care zugrǎvesc, care încolţesc, care nasc; îmi plac cuvintele galben-verzui, roşii-arǎmii, bleu….
iar dacǎ ar fi sǎ numesc câteva, uite: a dezghioca, înlǎuntru, necuminte, necuvinte, niciodataproapeatins...
şi dacǎ îmi mai aduc aminte mai pun; cǎ de’ aşa sunt moşii, uituci…..

10 comentarii:

madelin spunea...

Haa, ce frumos arata inramat!

2410 spunea...

poci pentru ca sa te adaug in lista de friends pe lastfm?
(caci blogu-mi e parolat si nici blogroll n-am facut.)

mosu spunea...

:)
desigur
mi-ar face placere
daca-ti place si muzica pe care o ascult eu e chiar perfect (ultima descoperire e Madeleine Peyroux); adevarul e ca nu prea intru pe lastfm; imi place insa ca pot sa gasesc o melodie sau alta pe care o aud intamplator si vreau sa o reascult sau doar un cantaret pe care l-am zarit sau auzit in fuga….
aaaa…….
La multi ani!

2410 spunea...

multumesc!
desi stiu de lastfm de ohoo, jumatate de an, de-abia ieri mi-am facut cont si trebuie sa ma dumiresc in legatura cu multe chestiuni. :)
vedem noi cum ne impacam muzicile - la tine-n lista vad ca e ordine, la mine e un haos.

multumesc si pentru aaa...!

impricinatul din cornuri spunea...

aaaa... :)
sar'na pentru mentiune!

mosu spunea...

@ adelina
pai... dumireste-te, sa am si eu pe cine sa intreb
@ sebastian
placerea e de partea mea

2410 spunea...

si eu il citesc pe impricinat! la fel, de-as avea blogroll...

mosule, eu o intreb pe puck, tu pe mine, iaca parcursul stiintei de/pe lastfm. :)

mosu spunea...

deci asta-i mersu' cu informatia!!..... ok....
:)
cat despre blogroll nu inteleg cine te opreste sa-ti faci unul pe blog; stiu ca e parolat dar banuiesc ca ai parola; daca nu vrei sau nu poti sa-l faci pe blog poti sa-ti faci o lista de linkuri catre bloguri intr-o pagina simpla de word si gata blogrollul la purtator....

Adriana spunea...

Îmi cer scuze fiindcă te tot bombardez cu comentarii, sper sa nu-ți devin nesuferita.
Ce frumooos ca asculți Madeleine Peyroux!! De la ea am aflat de: Walkin after midnight, abia după aia am aflat de Patsy Cline si... făcui si un mic cover =D
Referitor la bloguri, poate vei savura: filosofiatis (dl profesor Gherghel de la Iasi) sau capricorn_k13 - astea sunt singurele care îmi plac mie, neincluzandu-l pe al tau la care abia am început cercetările. :)

mosu spunea...

parerile celor ce-mi citesc povestile sunt binevenite!
multumesc pentru linkuri; de capricorn stiam (avem un prieten comun), de filosofiatis nu