joi, 15 ianuarie 2009

Bonus la “Top five mituri spulberate”

Cauţi femeia perfectǎ: 90-60-90, sǎ nu mimeze orgasmul, frumoasǎ de picǎ dar şi devreme acasǎ, sǎ ştie sǎ gǎteascǎ ceva mai mult decât ochiuri şi fripturǎ cu cartofi prǎjiţi, sǎ-ţi facǎ 2-3 copii dar s-aducǎ şi-un ban în casǎ, îndemânticǎ la spǎlat cǎmǎşile dar fierbinte când le desface nasturii, felinǎ şi fiarǎ, goalǎ sub blana de vulpe…
Mai aşteaptǎ puţin, japonezii au obţinut toate astea separat iar acum lucreazǎ sǎ le asambleze…

Cauţi bǎrbatul perfect: puternic dar cu suflet sensibil, macho dar cu bun simţ, care sǎ schimbe pamperşii la copil dar pe care sǎ stea smokingul ca turnat, care sǎ poatǎ sǎ repare şi robinetu ǎla de-ti picurǎ noaptea în cap şi priza care a fǎcut scurt circuit când ai bǎgat ondulatoru şi robotul de bucǎtǎrie care s-a blocat neaşteptat cu mǎnuşa în el, care sǎ vinǎ sǎ te ia de la coafor cǎ tot a ieşit cu maşina la carrefour sǎ facǎ aprovizionarea sǎptǎmânalǎ, care sǎ-ţi spunǎ în fiecare dimineaţǎ cât eşti de frumoasǎ….
Nu te mai chinui degeaba, de când cu celulele astea stem n-o sǎ mai fie nevoie de ei chiar deloc…

6 comentarii:

io-n Dushu Tau! spunea...

mmm...sumbru viitor. dar de aia m-ai facut sa zambesc dis de dimineata. Multumesc

mosu spunea...

ooo…. de ce sumbru?…. nu e deloc sumbru; trebuie doar ca pe langa “perfectul simplu”, “perfectul compus”, “mai mult ca perfectul” sa invatam si….. “mai putin ca perfectul” si sa-l folosim in mod uzual……..
:)) ma bucur daca te-am facut sa zambesti…

tworset spunea...

lectura amuzanta pt schimbul 3:) adevarul e ca mie imi e frica sa mai imi doresc o "chestiune" ce se presupune a intruchipa perfectiunea. eu nu sunt perfecta...de ce ar trebui sa caut perfectiunea la altii? cred ca asa ma protejez de dezamagiri

mosu spunea...

si eu fac la fel twosert, imi cumpanesc dorinta in functie de putinta....; ca sa ma protejez de dezamagiri....

Lebăda spunea...

Eu cunosc oameni care pentru mine sunt perfecti in imperfectiunea lor!
Nu sunt multi, dar sunt!

mosu spunea...

lebada
musai, caci pana la dezideratul din exemplul meu e cale luuuuuunga...
acum lasand gluma la o parte a stii sa-i accepti pe cei din jur cu defectele si imperfectiunile lor asta e un talent cu care putini oameni se nasc...