vineri, 6 februarie 2009

Vis (de data asta pe bune!)

Astǎzi mi-am dat seama cǎ de câteva dimineţi am început sǎ visez. N-am mai visat de ani, foarte mulţi ani. Culmea este cǎ dupǎ ce mǎ trezesc nu-mi mai amintesc aproape nimic, doar franjuri din partea finalǎ.
Din visul de azi noapte îmi aduc aminte numai cǎ eram într-un amfiteatru, asemǎnǎtor celor studenţeşti. Erau şi oameni în bǎnci care scriau. Doar cǎ era foarte abrupt, aproape vertical, iar oamenii erau oarecum aplatizaţi. Nu ştiu cum ajunsesem sus în spatele ultimului rând şi ce cǎutam acolo. Când am vrut sǎ cobor a trebuit sǎ o fac cu capul în jos tinându-mǎ de mese într-un soi de imponderabilitate ca într-o navetǎ spaţialǎ sau ca în avioanele alea ruseşti care imitǎ lipsa gravitaţiei. Îmi amintesc şi cǎ tot ce aveam în mâini şi în buzunare s-a prǎvǎlit din bancǎ în bancǎ pânǎ jos, lângǎ catedra profesorului.
E curios! Ce s-o fi întâmplat în tǎrtǎcuţa mea în ultima vreme?! Sunt mai obosit sau mai liniştit ca alte dǎţi? Mintea mi-e mai limpede sau mai înneguratǎ? Sau îmi încolţeşte creierul acum c-a venit primǎvara?!

5 comentarii:

io-n Dushu Tau! spunea...

of, te invidiez ca nu visai..io-s atat de obosita uneori din cauza loc ca mai bine stau treaza. de ex. azi noapte din cauza de nas infundat am tot dormit in reprize. de obicei continui visul, insa nu si azi noapte. de 3 ori trezit de 3 ori alte socoteli..este epuizant sa alergi in atatea vise :|

mosu spunea...

:)) asa-i, nu-i rau fara; doar ca incepusem sa ma sparii oleaca; intrasem la banuieli ca s-a defectat ceva!

Finding Nemo spunea...

sigur nu e de la primavara. eu visez asa si e zapada de 1 metru 

mosu spunea...

tiii.... la tine e zapada de 1m si aici e primavara adevarata; azi au fost 15 grade, un soare cald si un vanticel placut... dar nu vreau sa ma gandesc ce va fi la prima ninsoare
deci zici tu sigur ca nu e de la primavara! atunci de unde-o fi, de s-a apucat dovleacul meu sa mestece el vise asa deodata?!
si... as zice ca mintea nu mi-i nici mai linistita, nici mai limpede

Finding Nemo spunea...

mintea limpede nu…spui tu. eu as spune ca doar o minte limpede vede umbrele de pe mucava…..

unele vise sunt fascinante. daca am aputea sa tinem minte tot ce visam…cate locuri , cate senzatii stranii.cateodata e mult mai frumos ca in viata reala.