luni, 16 martie 2009

Inadaptabilitate

Vine în fiecare searǎ cu lunǎ plinǎ. E frumoasǎ. O frumuseţe opacǎ şi tristǎ. Are pǎrul tuns scurt, abia acoperindu-i ceafa, ochi lucitori, privirea pierdutǎ în zǎri înecate-n pescǎruşi neciopliţi. Trupul greu de femeie împlinitǎ, cu rotunjimi voluptoase abia şoptind de sub pânzele reci. Se opreşte în faţa mea ca în dreptul unei oglinzi. Îşi trece mâinile prin pǎrul blond, desigur vopsit, ca şi cum ar încerca sǎ le încarce cu scânteieri albastre. Îşi aranjeazǎ reverul bluzei albe subţiri şi de fiecare datǎ rostogoleşte încǎ un nasture. Apoi se codeşte un pic, roşeşte timid ca o puştoaicǎ surprinsǎ atingându-şi sânii abia îmbobociţi şi cu mâini tremurânde revine şi-l încheie. Speriatǎ face stânga împrejur depǎrtându-se încet, având grijǎ sǎ întârzie primul pas pânǎ când gamba piciorului rǎmas îndǎrǎt se cabreaza laconic ca într-un Rodin abia despletit.
De fiecare datǎ întocmai. Aceeaşi bluzǎ albǎ cu parfum de mixandre, aceeaşi fustǎ scurtǎ de-o palmǎ deasupra genunchiului, acelaşi pantof decupat cu toc înalt, aceeaşi urmǎ de mister, dar întotdeauna, absolut întotdeauna altǎ femeie……

5 comentarii:

Lebăda spunea...

vrei sa spui ca visele/asteptarile de la 15 ani au ramas aceleasi... si la 30, si la 40,samd desi poate te-ai fi asteptat sa se schimbe odata cu varsta...
cel putin mie asa mi s-a intamplat!

mosu spunea...

aici am vrut sa spun ca iubesc femeia si nu o femeie; mereu alta, imbracand insa de fiecare aceleasi reverii ale imaginatiei mele...
si chiar crezi ca barbatul visat la 15 ani, la 20, la 30 sau 40 poate arata la fel?

Lebăda spunea...

daca nu evoluezi prea mult(orice ar insemna evolutie), ramane cam acelasi... cred eu!

Irina spunea...

Mi-au mai scăpat din povestirile tale. Asta e doar una. Care m-a prins din nou flămândă de poveşti de dincolo de mine... Ce mai pot spune după mai bine de şase ani de când ai plămădit-o? Mă-nclin şi-ţi mulţumesc tardiv, dar cald...

mosu spunea...

:) ce e poveste si ce e inlauntru nepotolit (inadaptabil) nu mai stiu nici eu, dar nimic nu s-a schimbat in cei sase ani (ohooo… sase ani!?)