sâmbătă, 4 iulie 2009

estivale

:((((
marea neagra nu mai e albastra, s-a facut verde....

4 comentarii:

io-n Dushu Tau! spunea...

io nu-mi aduc aminte sa fi fost albastra decat undeva foaaaarte in larg. si cand eram copil in ultimii ani era absolut verde. probabil de la faptul ca toata lumea face pishu-n ea ;))

mosu spunea...

:))
chiar pe bune a fost comentu, tundushuneu; nu prea o vad nici eu albastra des, de-aia am si notat evenimentul; jumatate de an este involburata si e pamantie si alta jumatae din an e verde....; am descoperit care sunt conditiile ca sa fie albastra: sa nu fie valuri si sa fie cat mai rece; am fost acum vreo 3-4 saptamani si era absolut superba; dar imi inghetau gleznele in ea; acum s-a incalzit si cred ca s-a umplut de alge din alea microscopice, ca e mai verde decat iarba de pe bulevardul mamaia care oricum s-a uscat si e galbengri; nu stiu , nu ma pricep.....
cat dspre pishu, desi de luat in seama cred ca are totusi un efect secundar in procesul de inverzire.....

Roxana spunea...

e frumoaaaaaasaa!! cateodata e turcoaz ca marea in caraibe... vis! intr-o zi m-am oprit special ca s-o admir.

mosu spunea...

cred ca marea e altfel dupa cum fiecare suflet care o priveste e altul.....