joi, 16 iulie 2009

jurnalul unui om fericit – end of story

beatrice mǎ întreabǎ dacǎ “jurnalul unui om fericit” e doar ficţiune sau e ceva adevǎr în ceea ce am scris; e adevǎr doar în mǎsura în care ceea ce scriem cu inima e o parte din noi; dar atât
îmi pare rǎu dacǎ am indus pe cineva în eroare; n-aş fi vrut sǎ se întâmple asta; de aceea am şi scris pe 6 februarie însemnarea de pe blogulluimosu în care spuneam clar cǎ o vorba de o poveste şi în text şi la tag
pe de altǎ parte prezentarea poveştii sub forma unui blog îi conferea un impact mai mare, o sǎmânţǎ de realitate, ca poveştii radiofonice a lui wells :))
dacǎ însǎ ar fi sǎ luǎm la bani mǎrunţi ce am scris acolo, nici asta n-ar fi aşa grav şi aş putea sǎ spun cu mâna pe inimǎ cǎ-i perfect adevǎrat tot ce am scris; e valabil şi pentru mine şi pentru restul; o sa murim odatǎ şi-odatǎ şi indiferent cum o s-o facem tot inima e cea de care trebuie sǎ ne îngrijim pânǎ acolo, nu ca organ ci ca înlǎuntru iar restul…. restul sǎ le lǎsǎm sǎ se cearnǎ pe lângǎ noi….
recunosc cǎ n-a fost ceea ce am vrut sǎ fie “jurnalul unui om fericit” deşi ideea era interesantǎ şi ştiam foarte bine ce voiam sǎ spun acolo, iar o bunǎ bucatǎ de vreme am reuşit sǎ-mi pun papucii unui om fericit şi sǎ povestesc; dupǎ un timp însǎ am simţit cǎ nu-mi mai intrǎ în picioare; am tot încercat dar ies singuri, aşa ca atunci când încerci sǎ închizi o siguranţǎ automatǎ peste un scurtcircuit existent şi ea deschide imediat; pesemne cǎ oricât m-aş strǎdui nu pot fi “un om fericit” şi nu pot lǎsa restul sǎ se cearnǎ pe lângǎ mine în timp ce eu mǎ ocup doar de inimǎ; de altfel sǎ recunoştem cǎ nici nu e deloc usor…
am preferat sǎ rǎspund aici întrebǎrii lui beatrice pentru cǎ de la o vreme sunt destul de hotǎrât sǎ şterg blogul şi fie sǎ mut însemnǎrile pe blogulluimosu separat ca însemnǎri independente (pentru cǎ mi se par interesante) fie sǎ le las doar la mine în PC şi sǎ spun povestea când şi dacǎ va fi gata vreodatǎ……..

3 comentarii:

earthwalker spunea...

multam pentru raspuns :)

Roxana spunea...

cum sa stergi blogul?

mosu spunea...

uite asa: jaaaaap....!
despre jurnalul unui om fericit e vorba....