sâmbătă, 15 august 2009

Golden globe, pardon blog


nu-mi place sǎ-mi serbez ziua, sunt circumspect cu laudele primite, mǎ simt de-a dreptul jenat de complimente, dar ca sǎ nu par o mironosiţǎ recunosc cǎ îmi place sǎ primesc o bǎtaie cordialǎ pe umǎr atunci când o merit
nu ştiu câtǎ legaturǎ are asta cu faptul cǎ earthwalker a împǎrţit azi premiile “blogul de aur editia 2009” dar sunt extrem de mândrul posesor al unuia dintre ele
ta-taaaaam….. ta-ram-tam-taraaaam….. “se acordǎ domnului moşu bǎrbosu blogul de aur pentru cǎ scrie ca şi cum ar cânta blues fǎrǎ sǎ îl fi învǎţat nimeni”
recunosc cǎ m-au bucurat tare, nu atât premiul pentru care nu pot decât sǎ-i mulţumesc lui earthwalker, cât mai ales cuvintele; nu ştiu dacǎ am primit vreodatǎ vreun compliment, apreciere, prezentare, sau cum le-o spune într-o suflare cuvintelor ǎstora, mai frumos decât acesta; nici nu cred cǎ pot explica de ce mi-au plǎcut atât de mult; poate pentru cǎ sintetizeazǎ foarte bine nu ceea ce sunt, nici ceeea ce încerc sǎ fiu, ci mai degrabǎ ceea ce mi-ar place sǎ fiu; mult, mult mai bine decât credeam cǎ poate fi desenat cu pana de vultur într-un pumn de cuvinte rotunde; şi decât pare la prima vedere…..
oooo….. şi nu voi da mai departe premiul, nu pentru cǎ sunt egoist ci pentru cǎ toţi, dar absolut toţi prietenii mei virtuali îl meritǎ iar ei ştiu deja asta şi le mulţumesc; premiul am sǎ-l pǎstrez, am sǎ-l înrǎmez şi am sǎ-l anin pe peretele stâng al sufletului lângǎ cel primit de la madelin mai acu ceva vreme……
mulţam frumos earthwalker!

2 comentarii:

earthwalker spunea...

ma bucur ca stii sa primesti un premiu :)

mosu spunea...

:)