vineri, 9 octombrie 2009

motivaţii

apropo de ceea ce spuneam mai demult aici cum cǎ femeile şi bǎrbaţii se deosebesc din contrucţie, de la coasta lui Adam şi a implantului Evei şi concluzionam cǎ bǎrbaţii sunt croiţi sǎ-şi apere familia şi peştera iar femeile sǎ le înfrumuseţeze şi sǎ le îngrijeascǎ, am observat cǎ şi în blogosferǎ (sau chiar mai sus, în netosferǎ) lucrurile stau cam la fel; în bunǎ mǎsurǎ bǎrbaţii îşi fac blog ca un fel de balcon în gura peşterii, unde ies sǎ se batǎ cu pumnul în piepturile lor puternice şi sǎ strige în cele patru zǎri “auuu, au-au-auuu”, iar femeile pentru a-şi pieptǎna pǎrul lung şi mǎtǎsos în oglinda ca un lac sub porţile stâncoase…

7 comentarii:

earthwalker spunea...

dar tu? :)

aldracu spunea...

ei, earthwalker, a zis omu' deja "în bună măsură" ...

mosu spunea...

:)
n-am vrut ca motivatiile desenate sa aiba o nuanta peiorativa si nici n-am vrut sa punctez ca astea sunt efectiv motivatiile
ce am vrut sa spun este ca indiferent ce scriu barbatii si femeile (in mare majoritate), dinapoia cuvintelor lor transpare asa ca un corp ascuns de dupa usa mata de la dus, impunsul primordial al vietatilor de orice fel brodat din cromozomii mici si vigilenti, cum ar fi al cotoilor de a umbla cu coada pe sus si al matelor de a-si linge labutele….
ce e rau insa, mai ales dinspre partea masculina, este ca bataia cu pumnul in piept capata uneori aspecte stridente, chiar mojicesti si nu arata deloc, dar deloc bine…
eu?!... :)))
relatia mea cu blogul am explicat-o in cateva randuri, in “nu vreau sa fiu blogger”, “de ce am blog” si mai adineauri intr-un comentariu la “Gand 8”
cat despre datul cu pumnul in piept si pieptantul pletelor rebele desigur ca ma incadrez la masculi parosi; poate nu am pumnul asa mare si d-aia nu pare……. :)

mosu spunea...

p.s.
rectific!
o nuanta am vrut sa fie, n-am vrut sa fie o tusa groasa...
:)))

earthwalker spunea...

nici eu n-am vrut sa pun o intrebare peiorativa. e frumos cum reusesti sa presari yin in yang pe blog si probabil si in realitate.
si prea multa feminitate (pieptanat pana iti cade parul) si prea multa masculinitate, in viata inseamna om neterminat inauntru lui.

mosu spunea...

:))
eiii... nici eu nu am vrut sa spun ca intrebarea ta a avut vreo intentie...
mda... excesele de orice fel sunt neplacute; de altfel e un cui al meu, credinta ca noua romanilor ne lipseste echilibrul; suntem prea patimasi si atunci cand tratam binele si atunci cand tratam raul...

earthwalker spunea...

asa, de data asta am inteles si mai bine ce voiai sa spui