duminică, 15 noiembrie 2009

Taclale

I-am explicat lu Moş Doagǎ cum vine treaba cu viaţa asta. Cǎ e chestie complicatǎ. Viaţa e ca un deal pe care îl urci pe-o parte pânǎ în vârf cât eşti tânǎr, cu greu, cu soarele în ochi, pentru a coborǎ apoi pe partea cealaltǎ, în mare vitezǎ, cu soarele tot timpul în spate. Şi ca sǎ înţeleagǎ mai bine moşu i-am fǎcut şi-un desen pe şervetul de sub halba de bere.

Moş Doagǎ s-a uitat chiorâş la desenul meu, apoi a început sǎ râdǎ, a rǎsucit şervetul, a mai tras douǎ dungi şi mi-a replicat: ba viaţa e ca un pahar de cristal cu bǎuturi fine din care sǎ bei într-una de dimineaţa pânǎ seara şi pe care sǎ-l laşi noaptea sub luna plinǎ sǎ se umple la loc……

7 comentarii:

francesca spunea...

imi plac ambele variante.
seamana putin cu povestea micului print :)

mosu spunea...

mmm... cred ca unele din personajele mele au fost pe planeta micului print si au luat ceva aer de pe acolo; unele dintre ele s-ar putea sa-i fie chiar rude... fooooarte indepartate...
ca vorba aia, daca micul print nu exista atunci trebuia inventat... :)

K spunea...

de unde rezulta ca Mos Doaga, in ciuda numelui predestinat, e un mos foarte intelept
Si caruia ii place sa petreaca!
Sigur e Sagetator :)

mosu spunea...

nu stiu daca e sagetator, dar cand o sa ne intalnim o sa-l intreb
oricum pe la crasma nu mai trecem nici eu nici el, ca acolo nu se mai vinde decat politica..... :)

Eva spunea...

viata =miltiplu de pi si multiplu al numarului de aur. dixit. e trist sa ajungi la concluzia asta? sau doar patetic?

mosu spunea...

eee... trebuie sa recunosc ca aici m-ai incuiat eva
nu prea stiu cum e cu pi si nici cu numarul de aur

Eva spunea...

doar prostii rationale pentru cei fara suflet. mai bine sa nu stii