joi, 5 noiembrie 2009

Ziua mea


Ziua mea picǎ luni. Lunea asta a picat joi. Anul trecut a picat de douǎ ori marţi, de trei ori sâmbǎtǎ, de unsprezece ori luni, câte o datǎ miercuri, joi şi vineri şi de douǎzeci şi cinci de ori duminicǎ. Chestia cu duminica cred cǎ e purǎ întâmplare. Cum spuneam, mǎ întorceam azi dimineaţǎ de la piaţǎ, luasem pâine şi mere. Trecusem de colţul strǎzii ce duce spre mare şi atunci l-am vǎzut. Liliacul copac ţinea în palme liliacul floare. Nu era chiar o floare, era doar o dorinţǎ sǎlbatecǎ cu degetele ciorchine împreunate ca o inflorescenţǎ albǎ cu dungi subţiri vineţii. Una singurǎ ascunsǎ în frunziş, micǎ şi speriatǎ ca o vrabie zgribulitǎ privind înspre cer cǎlǎreţii în armuri brumǎrii cu suliţe lungi de apǎ şi coifuri ascuţite izbindu-se scânteind unul de altul. Oamenii treceau grǎbiţi şi nepǎsǎtori, cu umbrelele ridicate, ca şi cum n-ar fi aflat cǎ ziua mea picǎ luni. Ei se uitǎ doar la teveu şi citesc dimineaţa ciao şi libertatea în timp ce-şi spalǎ palmele şi ochii de întâmplǎrile gloduroase ale zilei de ieri.
Ziua mea picǎ luni. Anul ǎsta a picat deja. Mâine am sǎ trec sǎ vǎd dacǎ mai e.

14 comentarii:

puck spunea...

la multi ani mosuleee!

a mea pica martea.

imi plac scorpionii :)

arc-en-ciel spunea...

La mulţi ani!eu cred că o vei găsi mereu, într'un loc special, doar închizînd ochii şi imaginîndu'ţi poveşti. să ne trăieşti!

mosu spunea...

iii………… vaiii………... oooo…….….
ce-am facut?! ce-ati facuuuut?!?!?!
insemnarea asta nu era deloc deloc despre ziua mea de nastere; ziua mea de nastere nu e azi
insemnarea era doar despre o floare de liliac ce se chinuia sa scoata capul din verde la inceput de noiembrie, intr-o dimineata umeda si rece; o floare adevarata, pe bune; pe verificatelea, daca nu ma credeti o sa ma duc s-o fotografiez; acum o sa ma duc s-o fotografiez chiar daca ma credeti….
i-am spus titlul insemnarii “ziua mea” pentru ca…. eu cred ca e ziua mea buna, ziua mea frumoasa, ziua mea reala, de fiecare data cand frumosul imi trece prin vene, cand il simt pe buze ca un firisor subtire de sange lasat in urma de-un sarut, cand imi face sa-mi vibreze sufletul, oasele si carnea ca un difuzor urias palmuit cu crengute de visin….
mmm….. frumosul asta al meu e greu de explicat, e definit mai degraba de urmari
offf, ştiti doar ca sunt si discret si rusinos; n-as fi venit eu sa spun “e ziua mea azi”…
dar cu totul si cu totul intamplator ziua mea e prin preajma; si da, sunt scorpion….
periculos… :)
mmmm….. eu va multumesc tare mult pentru urari si……… daca tot le-am primit hai sa zicem ca azi e ziua lui mosu barbosu; 5 noiembrie sa fie…. nasi puck si arc-en-ciel… :)))

puck spunea...

asa deci... greu cu comunicarea asta... eu zic sa incepem sa vorbim normal.

mosu spunea...

heeei puck…imi pare rau ca te-am indus in eroare cu vorbele mele……; nu vreau sa te fi mahnit….
despre vorbitul normal…. nu stiu ce sa zic…… blogulluimosu e o evadare din lumea reala, o joacacucuvintele, un desen cu nori si papadii…

madelin spunea...

Daca au picat 25 de frumosuri Duminica e bine. A fost o vreme cand am antipatizat profund Sambetele si Duminicile, le intorceam spatele imbufnata si asteptam lucratoarele. Acuma am ramas cu pica numai pe Duminici.

Liliacul meu inflorise in octombrie:

http://madelin.wordpress.com/2007/10/18/buletin-de-stiri/

PS
Io te cred, dar da-ne si noua poza, rogu-te...

mosu spunea...

mmm… nu am facut un calcul exact; recunosc, e doar o parere; dar sunt sigur ca duminicile au fost mai luminoase, nu fiindca am avut mai mai multe motive sau mai mult timp ci pentru ca mi se pare mai indreptatit…….
ooo… dar liliacul tau e ditamai explozia florala; floarea mea e mai mult o dorinta ghemuita, asa cum spuneam…. :)
si vineee…..

madelin spunea...

*fara cuvinte*

windwhisperer spunea...

mos balaur :(
sigur nu-i ziua Ta ! Doar ai oprit din nebagare de seama or nepricepere omenirea din mersul ei !
E ziua mea:):)
toamna , toamna vulpe roscata:)
.....................
Si cum abia pluteste-n mers
Ca o marchiza
De parca-ntregul univers
Priveste-n urma-i su surpriza ,-
Un liliac nedumerit
De-alura Ei de domnisora
S-a-ngalbenit,s-a zapacit
Si de emotie-a-nflorit
A doua oara..." :)

mosu spunea...

:)
mestesugite vorbe mai stii sa rasucesti pe inelar suspinatoareo
iar pe “octombrie” il incrustasi tare potrivit acilisea, multumesc
Intarziata fara vreme
Se plimba Toamna prin gradini
Sa-ti fie ochii vesnic plini
De crizanteme….

K spunea...

Draga Mosule-Scorpion-Periculos, buna sa iti va fi fost (?!) ziua, oricand fuse ea.
Semnat,
K, Sagetator Nepericulos

mosu spunea...

multam frumos Katule!
paaai... atunci la multi ani si tie, ca trebuie sa-ti fie pe aproape ziua...
sa ai multe multe zile frumoase si multe bucurii
aaa... si noroc!

K spunea...

noroc sa fie
fuse si se duse, ziua cu pricina

mosu spunea...

:)
sa fieeeee