miercuri, 30 decembrie 2009

MISSING! IN ACTION
LA MULTI ANI!

11 comentarii:

xia spunea...

La multi ani!
Si la multe povesti...ca sa nu-l uitam pe Mosu... >:D<
( mi-am amintit cu mare drag cum il asteptau copiii mei pe Mos..."Mosu' de Cuciun...":) )

io-n Dushu Tau! spunea...

La multi ani si multa sanatate..restul se rezolva pe parcurs

CARMEN spunea...

LA MULTI ANI! nemtii spun „Einen Guten Rutsch ins neue Jahr!“ s-ar traduce: "sa aluneci cu bine in noul an" sau mai pe româneste "sa pasesti cu dreptul"
Îti doresc o petrecere de revelion ca-n povesti si...sa ne auzim sanatosi si la anul!

madelin spunea...

And what mission would that be?

Fanfan spunea...

Un an nou fericit, mosuleeee! si cat mai multe misiuni cu final fericit ;o)

CARMEN spunea...

iubeste, iarta, închide ochii si imagineaza-ti ca esti acolo unde vrei, priveste o floare, cumpara-ti ceva ce-ti doresti de mult, spera ca ceea ce-ti doresti se va împlini, ajuta-i pe altii, respira profund, fa-ti un cadou, zâmbeste, relaxeaza-te, ajuta un batrân, accepta un compliment, asculta-ti prietenii, reia un proiect abandonat, fii întelegator cu tine si cu ceilalti, uita-te la albumul cu fotografii, picteaza un tablou, asculta tacerea, aminteste-ti întotdeauna ca nu esti singur, spune-le celor dragi cât de mult îi iubesti, imagineaza-ti ca azi nu ai nici o grija, joaca-te cu un copil, citeste o carte buna, alege-ti o stea de pe cer, fii copil înca o data, suna-ti prietenii cu care nu ai vorbit de mult, da-ti voie sa gresesti, lasa-i pe altii sa te ajute, renunta la ce nu-ti place, îndeplineste-ti promisiunile, iubeste, iarta...LA MULTI ANI MOSULE!

mosu spunea...

@Xia
La multi ani si un an bun asa cum ti-l doresti!
@Dushu
Mare dreptate ai. Sanatate sa fie deci! Aaaa...... si un dram de noroc, ca fara asta iese treaba fara gust ca mancarea fara sare...
@Fanfan
Tare multumesc. :))) si la cat mai multe zambete.... Ei, a adus Mosul ce i-ai cerut pe lista aia lunga?!

mosu spunea...

@Madelin
Ca un Mos ce sunt (NeCraciun e adevarat) as putea spune ca am fost sa impart olecuta de zambet, de optimism, de liniste si impacare... Sau cel putin asta mi-ar fi placut daca as fi avut ceva mai multe puteri. Dar cum nu am, marea mica misiune a fost doar o scurta vacanta la munte! Si……. ssssst, asta ramane intre noi, pe ceilalti lasa-i sa creada ca am urcat in sania trasa de reni si am impodobit cerul cu fulgi de nea…. :)

mosu spunea...

@Carmen
Eiii….. lunga lista de urari ai. Nu stiu de unde le-ai scos (banuiesc ca din sacul fara fund al lui Mos Craciun) dar imi par atat de potrivite pentru mine! Cu exceptia privitului fotografiilor vechi, lucru care am mai explicat undeva pe blog ca nu-mi place, in rest sunt lucruri pe careee… nu pot sa spun ca mi le-am propus sau ca mi le doresc in mod explicit dar undeva in subconstient simt ca am nevoie de ele, de toate…. Multumesc mult! Sa ai un an bun si fericit alaturi de ai tai!

nemo spunea...

la multi ani, cu bucurie.

mosu spunea...

multumesc pestisorule auriu...
sa-ti fie anul cel nou mai bun decat cel ce a fost si sa ai multe multe bucurii si motive de a zambi...