miercuri, 23 decembrie 2009

Sărbători Fericite!

Zilele acestea puneţi deoparte gândurile negre, lăsaţi să treacă supărările ca gâştele prin apă, amânaţi gâlcevele pentru la anul şi zâmbiţi. Lăsaţi căldura sărbătorilor să vă pătrundă în suflet şi topiţi-vă în flăcările lumânărilor, în clinchetul colindelor, în gesturile frumoase ale prietenilor sau ale necunoscuţilor, în zâmbetele celor din jur… Căutati bucuriile acelea mărunte ale vieţii care înfloresc de sub gheaţă, plăcerile niciodată rostite, mulţumirile rotunde înghesuite în adâncul sufletului şi lăsaţi-le să explodeze. Să aveţi sănătate, noroc şi linişte sufletească!

17 comentarii:

earthwalker spunea...

sarbatori fericite si multa sanatate, mosule!

Fanfan spunea...

Si eu iti doresc acelasi lucru ... un Craciun fericit,alaturi de cei dragi. Sarbatori fericite!

CARMEN spunea...

Mosule, sa ai un Craciun fericit, cu motive de bucurii, sa fii înconjurat de toti cei dragi! Sarbatori fericite si multa inspiratie, sa ne delectezi mai departe cu postari pline de tâlc si suflet, asa cum ne-ai învatat!

margot spunea...

Să ai surprize plăcute şi să fii fericit , Moşule ! :)

CARMEN spunea...

Craciun fericit Mosule!
http://vis-si-realitate.blogspot.com/2009/12/lista-de-dorinte.html

mosu spunea...

@earthwalker
multumesc frumos beatrice; ma bucur ca ai trecut pe aici, caci nu ai mai lasat nici un semn de muuuult, muuult timp; ma gandeam chiar ca poate te-am suparat cu ceva…
sa-ti fie drumul ( cel batut cu piciorul :) ) lin si inverzit si departarile aproape…
@fanfan
multumesc pentru urari fanfan; sa fii vesela si optimista ca si pana acum si sa imprastii optimismul tau si placerea de a trai si celorlalti in continuare….
@carmen
multumesc asemeni carmen; sa te bucuri alaturi de cei dragi de caldura sarbatorilor (caldura din suflet, caci afara ar fi bine sa ninga) si sa culegi in continuare frumosul din ceea ce ne inconjoara
@margot
surprize placute… mmm… la asta nu m-am gandit; nu vreau sa-mi aduca prea multe mosul, decat liniste si impacare (mie si celor din jur); mmm… dar niste surpize placute nu mi-ar strica deloc; sa-ti aduca mosul si anul ce vine mai multe bucurii, sa-ti pastrezi optimismul si zambetul si… sa se mai schimbe lucrurile si-n bine!

windwhisperer spunea...

Craciun fericit , binecuvantat !
alaturi de cei dragi !

http://www.youtube.com/watch?v=nkvm926QbHY

mosu spunea...

Craciun Fericit Whindwhisperer! Multe bucurii si liniste in suflet!

xia spunea...

Craciun fericit!Cu sanatate si bucurii alaturi de cei dragi! Si cu zapezile de care faceai vorbire... :))

mosu spunea...

Multumesc Xia

madelin spunea...

Io vreau sa termin toate galcevile anu'asta, ce sa le mai aman...
Iar anul de la anul se rezerva tihnei si cozonacilor. Si terapiei prin zxambet. Si mai vaz io cand termin lista de tudu.
Dixtractie frumoasa!

mosu spunea...

:))
asta-i spiritu!
la terapia aia prin zambet sa ma tii si pe mine la curent sa stiu cum a mers;
o terapie imi cam trebuie si mie, da nu stiu sigur de care si nici macar pentru ce :))
sa-ti fie toate bune!

Cea Care Se Joaca spunea...

Mosule, vreau sa contribui si eu cu o petala, poate, la floarea fericirii sarbatorilor :)) ca observ ca majoritatea le doresc sarbatorilor sa fie fericite nu noua, oamenilor :))... Uite de la mine se vede asa: Sa fii si mai fericit de sarbatorile astea!
Iar cadoul meu pentru tine este un cantec pictat plin de... multe si putine, de adevaruri si minciuni, de inaintari si intoarceri... o bucatica din mine.
Daca vrei sa-l savurezi va trebui sa lasi sa se incarce introducerea, dupa care vei avea pe ecran un buton de "play". Poti sa faci ce vrei, asa ca-n viata, dar de data asta doar miscand mouse-ul incotro doresti, asta nu inseamna ca orice ti-e permis.
Cu foarte mult drag.
http://soytuaire.labuat.com/

mosu spunea...

:))
eiii.... ce surpriza, ceacaresejoaca are chip... chip verde de salcie plangatoare
multumesc foarte mult pentru urare si pentru cadou; imi plac mult alergarile astea rebele ale gandului si imaginatiei....
aveam si eu o adresa cu niste chestii asemanatoare tare simpatice; o caut...
numai bine sa-ti fie!; si de sarbatori si de dupa si tot anul ce vine...

flavius spunea...

Servus...
si... la multi ani de gînduri bune!
numai bine!

mosu spunea...

Sarbatori Fericite si un an bun si tie Flavius!
Multumesc pentru semn si pentru urare.

Cea Care Se Joaca spunea...

:)) mosule, nu stiu unde-ti salasluieste tie sufletul si ce vanturi din nevazut iti sufla adevarul, dar asa este, acum sunt verde de salcie plangatoare.
Imi place nespus sa fac surprize si sper mereu ca sunt unele placute...
:))un singur blog a reusit sa ma faca sa-mi arat fata, ce n-au reusit altele o mie. Si na, am luat sub aripa mea protectoare provocarea ce da sa sparga coaja semintei pufoase, si cine stie, poate, daca nu mor de batranete inainte, o rasari si ea si s-o alege ceva de capul semintei plapande :))
iti multumesc mult si eu pentru urari, asa sa fie pentru toti