sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Două frumoase surprize, două premii



Prima mi-o oferă Carmen, care îmi înmânează premiul “Superior Scribbler Award” (mmm…. având în vedere că nu mi-a fost înmânat în mână ci mi-a fost înmânat prin e-mail, nu era mai corect spus “îmi emaileaza premiul”?! :) ; în fineee…). Mă bucur tare că îti place blogulluimosu şi sper să găseşti mereu motive să treci pe aici. Mulţumesc Carmen!
Cu riscul de a mi se retrage premiul ( ;) ) şi a mă supune oprobiului public, nu voi nominaliza mai departe nici un blog ci voi spune doar că trimit la rându-mi premiul tuturor prietenilor mei virtuali, fiecare dintre ei meritând a-l primi.

A doua surpriză vine de la ea-ndushumeu care îl apreciază pe moşu într-un clasament al celor mai bune bloguri pe 2009 drept cel mai bun scriitor dintre bloggeri, ceea ce este deosebit de măgulitor. Foarte multumesc Adina şi dacă mai apare spiriduşul ăla care îmi şopteşte la ureche diferite chestii isteţe pe care eu le înşir degrabă pe hârtie să nu le uit, promit să mai aştern pe blog poveşti mici pentru oameni mari……

2 comentarii:

CARMEN spunea...

Felicitari Mosule!!!
Nu este de mirare ca ai fost nominalizat! Tin pumnii pentru finala!
Îti doresc un sfârsit de saptamâna deosebit!

mosu spunea...

multumesc! :)