sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Starea vremii

Constanţa
9 ianuarie 2010, ora 14 (miezul iernii, trei zile după gerul bobotezei, care n-a fost)
13°C; soare dulce; doi nori pufosi mici cât două alune; au înflorit ghioceii; sunt la rând zambilele; pământul e plin de ţepuşe verzi ca o cocoaşă de dinozaur; o mâţă întinsă pe iarbă adulmecă razele calde şi din când în când îşi ridică puţin capul, scoate limba şi haleşte câte una ca un cameleon răpitoriu de gâze ameţite; o pereche de îndrăgostiţi stă pe nisip şi priveşte marea, ea cu capul pe umărul lui, el cu tâmpla abia atingându-i fruntea; două vrăbii confuze fac ture între o tuia curgătoare de verde şi un tei hibernând; o domnişoară cu bluză albă, fustă scurtă şi cizme până la genunchi şi un domnişor în cămaşă beau un suc la terasă….

Heeeei….. Aloooo…. Mă aude cineva?! Daţi încălzirea aia globală mai încet…..

12 comentarii:

Fanfan spunea...

razna si vremea asta ... in curans vom impodobi palmieri de Craciun ...

earthwalker spunea...

mai exista indragostiti pe malu marii in ziua de azi? nu-mi par in stare de asa ceva cei din generatia facebook pe care ii cunosc eu. zi-mi ca m-am inselat, gloaba batrana ce sunt.
la noi ninge de o saptamana fara oprire, fara sa tina cont de vreo incalzire globala. cica n-a mai fost asa de prin 84

CARMEN spunea...

[O descriere plina de sensibilitate :-)]
O imagine atât de primavaratica încât mi-e greu sa o cred adevarata! Noi luptam zilele astea cu ciclonul Daisy- care ne-a adus vânt de gheata si ninsoare...De aceea mi-am imaginat finalul postarii tale altfel...poate un desteptator care te trezeste dintr-un scurt vis...sau pur si simplu declaratia ca e doar o pacaleala...Dar, nu! Sustii ca totul este adevarat! Pura actualitate?! Hmm, te cred doar pentru ca...esti MOSU! :-)

mosu spunea...

@fanfan
:)) asa-i fanfan, tare ciudata vremea; aici a fost o iarna foarte calda, dar ma uit ca de exemplu in state in regiunea centrala si de sud a fost una din cele mai grele ierni; la fel in china...

mosu spunea...

@earthwalker
ufff beatrice... m-ai prins; si mata era de-a-devaratelea si vrabiile, si tuia si domnisorii, doar indragostitii erau de la mine; si sa stii ca nu spun asta doar ca sa-ti fac pe plac si sa te dezvelesc de epitetul ala :)
cred insa ca daca insistam ii gaseam; eu sunt sigur ca si cei din generatia facebook o fac, poate nu fiindca sunt niste visatori ci pentru a impresiona

mosu spunea...

@carmen
sincer a fost o zi nu de primavara ci de sfarsit de primavara; si nu temperatura din termometru a fost neaparat cea care a dat tonnul si nici soarele, nici caldura dulce de primavara, nici cerul albastrualbastru ci toate la un loc...
am vazut ca pe la voi vremea nu e chiar de blanda, de aceea am si vrut sa punctez momentul; oare o sa mai fie vreo iarna asa calda...?!

zenobia spunea...

dar marea, (pseudo)moşule, cum era?

mosu spunea...

marea era blanda si albastra, numa buna de facut baie; cu gandul…. :) ; desi am auzit ca au fost cativa curajosi zilele astea...

madelin spunea...

Uaiii, mi-e ATAT de dor de marea la 13°C incat zambesc natang numai la gandul.

mosu spunea...

eiii…. uite, ca sa ti se mai aline un pic dorul de mare pot sa-ti spun ca azi desi e destul de cald, s-a innorat urat, bate vantul, iar mareaaaa….. marea s-a zgribulit rau si bodogane ca o baba cicalitoare….

CARMEN spunea...

Bucuros de Leapsa? http://vis-si-realitate.blogspot.com/2010/01/despre-carti-si-citit.html

mosu spunea...

acusica raspundem, acusica......