sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Tango II



Elza mă întreabă de ce mi-am intitulat grupajul de fotografii de mai deunăzi “tango”. Cu cine dansează de fapt marea?! Eu cred că tangoul nu este un dans care se execută în doi ci într-unul. Voi vedeţi doi oameni în fotografia de mai sus?! E adevărat, uneori parcă apar în timpul dansului două capete, patru picioare, patru braţe, dar mereu e un singur trup şi un singur suflet…
Iar dacă Elza ţine morţiş să-i spun cine e partenerul mării, o să-i spun. E gerul! E gerul care o ţine atât de strâns în braţe încât nici nu se vede unde e gerul şi unde e marea…. Dar şşşşt… eu cred că tangoul nu se dansează în doi…

Foto source

4 comentarii:

nemo spunea...

o strange in brate, si ea vrea sa-i faca pe plac. deaia s-a impodobit pe la mal. ssstttt....sa nu i spunem gerului ca dedesubt e la fel, independenta si plina de viata..

Elza spunea...

ei da... raspunsul tau imi place :)

si poti sa crezi că tangoul se danseaza'n unu... întotdeauna însă sunt doi de unu' ce prin dans devin Unul.

acum... la dans :P

mosu spunea...

pestisorule auriu, nu stiu de ce dar cred ca deja el a aflat; si nu-i convine; iar dupa un timp de tatonare cred ca pana la urma o s-o lase, iar ea dezamagita o sa se arunce in bratele soarelui..... :)

mosu spunea...

@elza
exact asa ma gandeam si eu! :)