sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Upgrade to nothing

Offf……. Niciodată nu spunem ce vrem, ce gândim ci doar ceea ce trebuie. Nu ne dăm drumul la suflet, suntem închişi în convenienţele sociale, în experienţele anterioare, în stereotipuri, în scheme şi diagrame gândite de alţii.
Uite nu mai departe de azi dimineaţă la non-stop, în loc să-i spun fetei ăleia “domnişoară aveţi un zâmbet minunat, ca un sirop de vişine cu aromă de mentă pe o budincă de orez” eu i-am spus “vreau şi eu trei sute de muşchi aldis, şase ouă şi o sticlă de ulei”….
Ahhh… dacă am da un delete la softul ăsta alambicat şi am instala un set de aplicaţii minime cred că ne-am simţi mult mai bine…..

16 comentarii:

zenobia spunea...

bună dimineaţa, (pseudo)moşule, cuvintele tale mi'ar putea înlocui cafeaua!:)

CARMEN spunea...

:-) Mosule, ai putea fi un excelent flirt-coach!

mosu spunea...

@zenobia
daca ar pica si tigara (nesanatoasa desigur) odata cu licoarea mai ca m-as prinde la o invoiala… ;)

mosu spunea...

@carmen
ooo… poate doar asa pe hartie; dar altfel, in carne si oase, am fost si sunt mai timid decat o margareta…. :)

Cea Care Se Joaca spunea...

mosule! ai o barba fascinant de stralucitoare, numa' si numa' firisoare de povesti!:)) e bine asa? ;)

mosu spunea...

:)) e bine ceacaresejoaca, e bine...

The Land Of Dreams spunea...

Mi se pare superb modul in care scrii. Tu ai magia de a lega cuvintele si de a captiva.

mosu spunea...

Sunt magulitoare cuvintele tale. Multumesc. Ma bucur daca ti-a placut ce-ai citit.

madelin spunea...

Io i-as fi zis: trei sute de muschi (nu neaparat adlis, chain-emailurile alea cica nu ie bun), sase oo, o sticla de ulei si zambetul dvs sa-m tzie de cald...

mosu spunea...

mda... creca o solutie din asta cu muschi si zambet la pachet e ideala... :)

Cea Care Se Joaca spunea...

mosule mi-esti drag rau! mosule... ma uit la ochishorii aia de copil cum privesc pe sub sprancene si-mi vine sa te apuc de barba cu amandoua manutele, sa te pup pe frunte si sa te-ntreb: "chiar nu s-au terminat cele 300g de muschi, cele 6 oua si uleiul, ca sa poti sa ne mai dai si noua un blog, ca mi se pare o vesnicie de la asta..." sau oi avea eu o nevoie stringenta musai acu... :P:) .. si.. multumesc anticipat ca m-antelegi ca te sacai

mosu spunea...

:))) eee…… ceacaresejoaca, adevarul e ca e mult mai usor sa fac o omleta cu ceapa, ceva sunculita, ciuperci si alte marafeturi cum imi place mie decat sa scriu ceva care sa merite a fi scos la vedere…. de cele mai multe ori mana scrie fara mine; eu ma stradui, ma caznesc da nu iese nimic din suruburile si sigurantele din mintea mea; asa ca pana la urma o las acasa si ma duc la treburi, sau mesteresc cate ceva prin gospodarie, sau dau zapada…. si ea sta cuminte si scrie; da asta numa cand ii infloreste pana ca are o pana fermecata care se umfla ca un curcan cand are ceva de spus sau se strange ca un cui cand n-are nimic de zis…… ;)

Irina spunea...

Inainte de a-mi scapa si mie offf-ul acela lung si nesuferit, o sa iti spun ceva, inainte de a-ti spune " ce se cuvine":
Esti una din iubirile mele neconventionale, careia i-au crescut carcei ca de iedera pe sufletul meu. Da, iubirile cresc, nu apar ca pistruii primavara si dispar odata cu toamna... A mea a crescut nerusinat de mult, drept pentru care am bucatica aceea de fericire la fel de neconventionala.
Acum se cuvine sa te rog sa ma ierti de indrazneala.

mosu spunea...

dand un delete la softul asta alambicat si instaland un set de aplicatii necomplicate ne putem simti mai liberi, mai in largul nostru, nu?! :)

Irina spunea...

Da, si e foarte bine. Te imbratisez cu tot dragul din lume...

mosu spunea...

numai bine sa-ti fie! :)