luni, 8 martie 2010

Primăvară cu năbădăi

În primul rând vreau să urez tuturor doamnelor şi domnişoarelor o primăvară caldă şi colorată şi sa le ofer un bucheţel de flori. Din păcate urarea mea pică cum nu se poate mai prost, primăvara asta fiind departe de a se putea numi frumoasă (pe aici pe la noi, poate peste mări şi ţări să fie altfel). Dar măcar în suflet să vă fie primăvară!

Apoi… m-am gândit cu această ocazie (zgândărit un pic şi de klara) la un mic chestionar, prilej de bârfă desigur. Având în vedere că s-a tot vehiculat ideea că lumea ar fi mai bună fără bărbaţi mă gândeam să vă întreb în această zi aniversară ce credeţi. Ar fi mai bună lumea fără bărbaţi? Dacă răspunsul este da, de ce da, dacă răspunsul este nu de ce nu. Se acceptă şi răspunsuri de genul “şi da şi nu”. Dacă aţi fi la ora de “abilităţi practice” şi aţi avea posibilitatea să croiţi cu foarfecele şi tubul de lipici un “bărbat adevărat” cum ar arăta el? Ce aţi tăia şi ce aţi adăuga bărbatului mediu să zic aşa din zona de prieteni sau cunoscuţi ai voştri?
Aaa… şi nu mă refer la organe când vorbesc de tăiat şi adăugat, deşi… dacă simţiţi nevoia să-i mai adăugaţi ceva sau să mai tăiaţi ceva…..
Ţin să mentionez că nu vă puteţi abate prea tare de la modelul de la care aţi plecat, adică nu puteţi face din bărbat nici pudrieră, nici clapon. La sfârşitul remodelării trebuie să poată fi totuşi recunoscut.

10 comentarii:

io-n Dushu Tau! spunea...

multumesc de urari. frumoasa alegere a florilor. :)
eu una la barbatul actual as adauga doar un pic de atentie bine orientata si as taia un pic mic mic din timiditate si egoism. in rest e bun asa cum e. ah, si as taia niste km de pe harta...dintre mine si el ;))

mosu spunea...

ooo…. Dushule nus de ce da cred ca tu ai trisat oleaca; n-as zice ca te-ai referit la barbatul suma raportat la numar de incumbenti ci la unul singur, viu si extrem de bine conturat; da fiindca suntem prieteni se accepta si asa…
aaa… si chestia asta cu timid dar si egoist…; imi pare ca timiditatea inseamna automat si o doza de egoism, uneori chiar se camufleaza in egoism… :)

Elza spunea...

imi plac lacramioarele :)


lumea trebuie sa fie si cu barbati :)

puck spunea...

multumesc de urari:)

si revin si cu raspunsurile dupa ce ma gandesc putin.

mosu spunea...

ooo… pana acum ati fost mai delicate decat lacramioarele astea din poza (aici intra si raspunsurile celor ce au intrat si iesit tiptil); pai eu ma gandeam ca o sa profitati de ocazie ca e ziua voastra, o sa puneti mana pe foarfeci si harsti-harsti o sa taiati fara mila… dupa care o sa desfaceti tubul de lipici si o sa le faceti mustati din ace de brad si plete blonde din macaroane…
pai daca-i asa inseamna ca ati avut in jur numai barbati cel putin ok, ceea ce sincer ma bucura…
elza, puck, placerea e a mea…

Roxana Bohalteanu spunea...

si eu iti multumesc pentru urari, mosule! esti foarte atent, ca de obicei. e frumos ca ne intrebi despre barbati de ziua noastra :). eu cred ca (majoritatii) barbatilor le lipseste un pic de empatie si apreciere pentru cate eforturi fac femeile pentru a fi radiante zi de zi. as mai adauga extra atentie fata de noi si gata! si ca sa conturez profilul barbatului ideal, printre altele, ar trebui sa fie un om bun, de incredere, puternic, amuzant si glumet, sa stie lucruri despre orice si sa nu refuze noi provocari. am omis ceva? daca imi amintesc, revin :)

mosu spunea...

eeei… da! incepe sa se contureze un profil de barbat adevarat: amuzant, puternic, bun (banuiesc la suflet nu la pat); cu “de incredere” nu prea ma impac; pai din cate stiu eu toti barbati sunt niste p…, in fine niste oameni carora le fug ochii; niciodata nu stii la ce sa te astepti de la ei; cred ca in felul asta ne cam departam de modelul “adevarat” si ne apropiem de modelul “ideal”…. :))
multumesc roxana

Anonim spunea...

asa, la prima vedere, Mosule, nu-mi vin prea multe in cap
un barbat aproape-adevarat trebuie sa fie dintr-o bucata (cum se zice) si gentleman cu gagicile, ca de-aia sunt gagici

in rest, dupa temperament, caracter si educatie, avem nenumarate subspecii de barbati, "adevaraciunea" luand N masti

mosu spunea...

ooo… nici un pic de rautate, nici un pic de gheare ascutite, de canini sclipind in coltul gurii; asta-i culmea; cand sunteti in gradina proprie scoateti gherutele ca niste sabii taioase una doua, aici pas pas pe pernute ca niste garofite in glastra; tz, tz, tz…

nemo spunea...

tzz ttzz.... am iesit la coltzul blocului, ...si m-am impedicat de flori, tiganci , cosuri cu flori si....barbatzi.cascam gura mai rau ca puii de tigan de pe trepte... discutau intre ei.oare asta-i buna pt nevasta-mea? oare astea-s fainee? astea costa atata. uita ma la alea din cos. 5 barbati intoc privirea. tiganca rosie-n obraji urca repede pretzul cu 10 lei. ``uite domnu ca are si cos roz...``
si se topaeau florile in mainile tigancilor mai repede ca ceara in lumanare. si barbatii , non-emotivi im mod normal priveau cu ochi intrebatori buchetele. si cate o fata ratacita intre ei cumpara garoafe pentru mama. tragand cu coada ochilui la ei. si eu...am sunat. am intrebat. si raspunsul a fost... ``da..asa e. au spus la radio ca e ziua internationala femeii....da``.

deci???? ce poate fi mai bine.....