sâmbătă, 27 martie 2010

Roblogfest 2010 – o scurtă analiză asupra fenomenului*

Iubito, hai vino fuga, că dau ăştia cu roboflegu
Poate zice ceva şi de noi
Hai lasă-i dracu de ciorapi
La populari a luat unu cotcodac, ai auzit de el?
Nici eu, hai că ţi-am desfăcut o bere
Pe urmă vine unu cu evoluţia şi altu care umblă liber
Hai vii?! Ştiu că stau alea la înmuiat de trei zile
Dă-le naibii, mai durează un pic
De zoso n-a zis nimic, o fi murit
Nici de noi
Uite, uite, ai venit la ţanc p-ăsta parcă-l ştiu de undeva
Aaa… nu, semăna cu nea Iorgu instalatoru
Puştoaico da ce coapse fierbinţi ai azi
Mmm… şi sânii îţi crapă de copţi
Hai lasă-i în plata Domnului cu roboflegu lor
Vino încoace să-ţi mănânc dupăurechea

* inspirat de analizele similare ale lu’ madelina gospodina

2 comentarii:

Anonim spunea...

Deci io n-am avut pustoaica cu beeep, creca deaia.

mosu spunea...

eee…. a iesit cu beep ca n-am gasit alta rima pentru pustoaica, stii cum e…
si-apoi imi trebuia ceva cu beeeep si beeeep ca sa aduc o contrapondere atractiva fata de fenomenu
neatractiv