joi, 6 mai 2010

Daţi-mi un punct de sprijin şi aşez Pământul la loc

Am mai recunoscut că nu îmi place să vorbesc prea mult. Şi nu-mi place nici când alţii vorbesc mult şi fără rost. Despre cum să facem aia, cum să facem ailaltă. Uite de exemplu acum se discută peste tot despre cum să modificăm sistemul de învăţământ, cum să reformăm administraţia, cum să îmbunătăţim sistemul sanitar. Chiar nu înţeleg de ce se consumă atât de multă energie cu toate aceste probleme atâta timp cât nimic din ceea ce se stabileşte nu se respectă. Nici privind prin prisma regulilor stabilite şi nici a bunului simţ. Daţi-mi mie un singur exemplu, unul singur, de domeniu în care regulile sunt clare şi respectate şi…. şi uiteeeee.... şi uiteeee eu promit că-mi rad barba. Complet!
Chiar nu înţeleg de ce atâtea discuţii. N-ar fi mai potrivit oare ca înainte de a modifica, de a îmbunătăţi, de a reforma, să încercăm mai degrabă să facem cât mai bine ceea ce ne-am propus să facem, ceea ce am hotarat că trebuie făcut?! Măcar să încercăm şi apoi om vedea. Că pe-aici e buba. La vorbiiiiit nu ne întrece nimeni, cu făcutul stăm mai rău….

Niciun comentariu: