sâmbătă, 15 mai 2010

Unde dai şi cine fuge

Cel mai interesant titlu de ziar pe care l-am citit în ultima vreme este cel din Daily Mail: “Three-quarters of Britons want to emigrate“.
Spune multe chestia asta. Nu neapărat despre despre ei cât mai ales despre noi. Despre fiecare dintre noi. Căci asta este o dovadă limpede că nu contează unde trăieşti ci contează cum trăieşti. Cum reuşeşti să te bucuri de ceea ce ai, cum reuşeşti să te strecori printre greutăţi, să “educi” sau să “construieşti” colectivitatea în care te învârţi, cum reuşeşti să-ţi împodobeşti dejurîmprejurul astfel încât să scoţi la lumină ceea ce place ochiului şi mai ales sufletului şi să ascunzi după draperie restul...

4 comentarii:

Anonim spunea...

Imediat mi-a venit in minte intrebarea fulminanta: "what the fuck sunt aia britoni?" ca habarnam.
Pe urma am avut o mica remuscare ca vorbesc asa urat. Dar mi-am amintit ca Inaltarea s-a terminat.
Poorma mi-a trecut. Remuscarea, zic.
Si tot habarnam cine sunt britonii astia.
Dar in Australia sunt fluturi albastri, stiu io de la Melania si Mirciulica.
Poorma mi-am adus aminte ca ieri au circulat pe buevard marsurile de protest (creca ale pensionarilor ca vorba lu' Vlad numa' ei mai ies la miting si io n-am avut curiozitatea sa trag cu ochiul). Insa pe seara s-a dat cu artificii peste oras, ninge bland si natang, cursul vietzii inecand....
Si poorma m-am dus sa beau un ceai de muscata.
WTF voiam sa zic, de fapt?

PS
Nici nu ma lasa sa postez, cica nu-m rekunoaste ideul. Asa ca ma semnez anonim, madelin.

mosu spunea...

tiii… pai cu bretonul te vazusi in ochi si zici ca nu stii ce-i ala?!; chiar m-am gandit la tine cand am cetit articolul si mi-am zis “uite ca madelin avu ocazia sa-i vaza pe viu pe bretonii aia cum fug innebuniti ca potarnichile careincotro sa scape deee..., sa scape deee ….” si trebuie sa recunosc ca aici m-am oprit de fiecare data; desi am inceput fraza de trei ori tot nu mi-a fost clar de ce trebuie sa scape britonii; ca de gordon scapara deja, de taxe nu scapa nici daca mor ca e impozit pe locul de veci, si nici de vreme aia ploioasocetoasosmogoasa nu scapa ca porma nu mai au rima la poezeaua “it’s rain in spain / main in the plain” (sanchi cu spain, ca la ei ploo nu la spain)
mmm…. dupa fluturi albastri sa fuga bretonii?! mai ca n-as zice; daca erau verzi pepereti poate…
eee… da fiecare cu treaba lui si noi cu ale noastre…
p.s. am recunoscut cine e emitentu desi a fost trimisa anonima ;)

Anonim spunea...

Aaaa, de britzi era vorba.
Pai sa plece nene, ca io sunt gata oricand sa cotizez la pibul lor, daca e. Io si cu sfertul ala de-or ramane, si pe care i-am zarit la Canary Warf in DLR.

mosu spunea...

eee... acu n-o lua si tu chiar asa; stii cum e omu, acu zice ceva la necaz, acu se razgandeste si-i pare rau; ca daca n-o gasi fluturi albastrii la australia nu se intoarce, eee...?!