luni, 2 august 2010

liniste

tiiii...... ce liniste e pe-aici; doar preumblare de umbre pe pereti dezgoliti.....

20 de comentarii:

profadegarda spunea...

scârţ ! :D

mosu spunea...

:))
e o liniste apasatoare de sfarsit de lume
aaa... si nu aici pe blog; nu! nici nu stiu sa spun unde... undeva, de jur imprejur... sau poate inauntru

Madelin spunea...

Io cred ca e de la friptura... ;-)

mosu spunea...

offff.... crezi!?!?
o maruntesc si-o dau la caini ca si cum n-ar fi fost daca de la friptura e...
si mai bag niste fluturasi, niste gladiole, niste heruvimi... sa mai colorez atmosfera
mmm?!

Madelin spunea...

De la friptura din postul de dinainte, umblam sa zic...

Fluturi da (fluturasii sunt d;aia mici bleu?), gladiole nu, mai bine liliac or trei-frati--patati, heruvimi nici gand, ptiu drace...

Da cine ti-o innecat corabiile? spune-mi mie sa-i lom gatu'!

mosu spunea...

la friptura aia ma refeream si io... :)
cu gladiolele alea venisem ca astea-s pe piata, liliacu s-a dus...
iar heruvimii merg oriunde si p-o carpeta pa perete, si p-un tablou in sufragerie, si intr-un mozaic in holul mare si chiar imbracat in marmora facand pisu in curte
iar corabiile... e, nu sa scufundara, au bagat doar motul in apa, da se ridica ele

cristina spunea...

nu e mosule de la friptura.
nu e deloc de la friptura. :P
e doar de la caldura.

Elza spunea...

unde aici?!?

mosu spunea...

da, da... se prea poate sa fie de la caldura cristina; nu stiu cum e la tine, dar aici azi a fost dezastru; e ca la sauna; mai rau chiar...

mosu spunea...

Elza, am incercat sa explic mai sus ca nu stiu exact ce e cu linistea asta care imi sparge timpanele; cred ca e vorba de linistea din dejurimprejur....
a nu se confunda cu galagia existenta de jur imprejur!!!

cristina spunea...

e grav si la capitala mosule!
zici ca suntem intr-un cuptor in care cineva are grija sa tot bage lemne. si baga...nu se incurca..
vreau si eu la munte...la mare....de fapt, vreau sa plec unde vad cu ochii :)

mosu spunea...

:)) la munte cristina, la munte...
la mare poate un pic mai incolo cand s-o indura cineva sa schimbe vremea si sa aduca una mai "omenoasa"....

cristina spunea...

la munte sa fie atunci mosule!

nemo spunea...

si acolo e liniste?....aici se aude doar vantul.

mosu spunea...

s-au topit toate pestisorule auriu; si oamenii si casele si copacii si pasarile, nu mai sunt decat umbre care se tarasc cu greu pe asfalt
ooo..... si de s-ar auzi macar vantul...

nemo spunea...

nuu...io am crezut ca traiesc in vid..da daca acolo e vant aia inseamna miscare..ceva...umpic de adrenalina.
la mine aici norii sunt inca superbi, albi si rotunzi, oamenii niste umbre mobile care intra degeba in peisaj...papadiile galbene si vioaie in gradini tunse perfect.

nu mai pot scrie nimic personal...nu stiu de ce dar de fiecare data cand incerc imi cerne gheatza peste degete...


mi-e frica ca acasa s-a topit...moale si neted. mi-am pierdut norul si mi-am pierdut simtul tactil....cu care mangaiam rotunjimea lui...

sunt intr-un stand-by mental care -mi face si bine si rau in acelasi timp. e ok.

tu esti ca o piatra ancestrala ce zace de n ani in acelasi loc. undeva in muntii tociti ai dobrogei.

dar pe undeva armonia zilei s-a pierdut si curba norilor s-a zimtat.

promit vesti.personale.


si numai bine mosului-barbosului care le simte pe toate putin prea tare...

mosu spunea...

eiiii…. daca norii sunt albi si rotunzi, pufosi si absolut superbi, papadiile galbene si vioaie in gradinile tunse perfect, eu zic ca e bine, e foarte bine, chiar daca stand-by-ul ala incremeneste mangaierea peste marginea curbata a cerului
mmm……. si tare m-ai mai nimerit cu acest “care le simte pe toate putin prea tare”; am si calitati, am si defecte, sunt un om normal, dar daca ar fi sa pot schimba ceva din ceea ce sunt as schimba felul in care simt; putin prea tare!

sophie spunea...

Eu n-am mai "auzit" aşa liniste din copilărie...
Acum să pot auzi linistea trebuie să opresc mintea.

În rest...eu sunt la munte şi te primesc..abia de câteva zile e şi aici vară, dar te arunc într-un pârâu şi sfârâi acolo cat vrei...crede-ma!

mosu spunea...

bine ai venit sophie in lumea lui mosu si la povesti mai mult sau mai putin copilaresti… :)
“abia de cateva zile e vara”…. ooo, asa ceva nu exista!
adevarul e ca de mult timp caut un suflet cu care sa fac schimb de trup, eu sa gasesc un trup cu cazare la munte, ferestre spre padurea de brad, cer instelat si miresme de flori iar pe el sa-l incante marginea dantelata a marii, pescarusii, nisipul fierbinte…
aici e atata zapuseala de-o luna incat daca nu ar fi fost inventat aerul conditionat l-as fi inventat eu cu siguranta zilele astea!

sophie spunea...

Mulţumesc de ospeţie, moşule.

Nu spun decât că la mine în oraş, în locuinţe, aerul condiţionat se recondiţionează pentru a încalzi eventual:))

De curiozitate m-am uitat ce temperaturi au fost zilele acestea "toride" de vară, ieri max 25 gr, azi 25 gr şi până Duminică prognoza prevede o singura zi cu 32 gr. Iar atunci când pădurea cade pe noi...nu contează. Dar şi baba iarna, să tot stea vreo 6 luni...