marți, 7 septembrie 2010

metamorfoze confuze

copacii se scutura de frunze; omizi se fac frunzele atingand pamantul; m-astept sa explodeze apoi in fluturi, dar nu o fac…
oare ce ii trebuie unei omizi sa infloreasca?! mi-am asezat coatele pe pervazul ferestrei si am asteptat privind-o; o ora, doua, trei…; ba am mai ajutat-o tragand un pic de tepii drepti in speranta ca se vor prelungi si se vor desface in aripi colorate; dar nimic
am luat-o pe o frunza, am adus-o in casa si am asezat-o pe bufetul de bucatarie; apoi am asteptat ca taratoarea sa se transforme in zburatoare, vrajitoarea hidoasa in printesa, bestia in minune stralucitoare, realul in vis…
cand m-am trezit era tot acolo, omida; doar frunza nu mai era…
ce faci? cand ai de gand sa devii fluture?am intrebat-o iritat
mananc, mi-e tare tare foame, nu imi mai dai o frunza?!; cat despre fluturele tau nu stiu nimic, intreaba o musca sau un tantar; brrr, eu prefer in orice caz haina mea de blana in diminetile astea brumarii, nu-i oare cam prea racoare pentru rochii stravezii de fluturi?!
am pus mana pe carte; are dreptate; ou - omida - nimfa – fluture; e normal sa n-aiba habar de fluturi
nimfe n-am vazut niciunde; vremurile-s prea reci si prea tulburi pentru nimfe… fluturi nici atat!

10 comentarii:

sophie spunea...

Offf...
citesc si eu in carte, ca si tine, ou-omida-nimfa-fluture. Ridic privirea si vad ou-omida-vierme...Presupun ca tot de la frig.
Brrr...strang mai tare invelisurile mele, greu sa faci fata, pana si lacrimile ingheata pe obraji.

valeria spunea...

Intreaba Copacul.El stie raspunsul,el stie toate raspunsurile....

mosu spunea...

@sophie
stii ce cred?! mmm... pana la urma cred ca sunt si omizi si fluturi deopotriva; e o problema interna a ochiului (ochi care se prelungeste adaaaanc pana in interior) in a recunoaste una sau alta...

mosu spunea...

@valeria
da, copacul stie sigur toate raspunsurile...
dar nu-i intotdeauna bine sa te bazezi pe altii...

Elza spunea...

cred ca sunt si omizi ce nu vor fi deveni nicicand fluturi

mosu spunea...

:)
incapatanate taratoare...

cristina spunea...

eu vad fluturi peste tot ! :)
da, da, chiar ii vad :)
si ieri m-am intalnit cu vreo 2-3....
in suflet inca e vara, asta conteaza ;)
daca vrei sa vezi frumosul, nu ai decat sa-l faci sa fie frumos! :)

mosu spunea...

imi pui si mie la pachet vreo 3-4?! pe aici nu mai sunt.... :(

cristina spunea...

le soptesc ceva la ureche si-i trimit catre tine mosule :)
au drum lung pana acolo, dar sper sa ajunga :)

mosu spunea...

mmm… deja simt vantuiri de aripi pe la urechi; cred c-au plecat de-acolo; multam fain! :)