duminică, 3 octombrie 2010

administrative

mmm… cred ca e timpul sa facem olecuta de ordine pe-aci primprejurulea…

intai o sa renunt la jurnalul de om fericit pentru ca asa cum am spus mai demult nu a iesit ceea ce voiam, o inlantuire de insemnari care sa capete un anume sens, sa contureze o anume idee; voi aduce insemnarile aici (sper cu tot cu comentarii) si voi sterge celalalt blog;

apoi o sa mai fac loc aici catorva texte mai vechi (ba chiar si mai noi :) ) impiunate altundeva in retea intr-o joaca de-a rostogolul

siiii… voi incepe un blog cu nepovesti; ideea asta e veche, foarte veche, dar tare ma sperie sa vorbesc despre nepovesti; ce rost are sa vorbesti despre treburi serioase daca nu esti in stare sa rezolvi trebile alea (nu pe de-a-ntregul ci macar asa pe la colturi); sau sa schimbi ceva?! la asta ma tot gandesc de cand mi-a venit ideea cu blogul cel nou si nu am gasit un raspuns decent nici pana acum; sunt atatia oameni care vorbesc despre “realitate”, atatea guri cu buze incretite, atata puzderie de pixeli, atatea bloguri… de ce unul in plus?! ar aduce ceva nou?! ar putea schimba ceva?! inca nu am raspunsuri ferme, ba nici macar un picut conturate…
dar va veni…

4 comentarii:

sophie spunea...

Fa ce vrei dar ai gija ce faci :)) ca eu daca vad mai mult de doua butoane si 3 click-uri...intru in depresie. Nu vrei asta, nu?
:D

mosu spunea...

nu vreau,nu! :)
fii fara grija ca nu schimb mai nimic; decat o tara prin partile esentiale... :)

panzy spunea...

si sa nu uitam napolitanele:)

mosu spunea...

:) of, nu... despre napolitane mereu...