vineri, 29 octombrie 2010

Păi se poate?!

Eiiiii…. toată lumea e tăcută, melancolică, supărată, încruntată, indiferentă, nervoasă, tristă, amărâtă, abătută, indispusă, îndurerată, scârbită, burzuluită, ofuscată, mofluză, îmbufnată, zburlită, posacă, plictisită, nemulţumită, descurajată, deprimată, mânioasă, iritată, cătrănită, pleoştită, plouată, cu lacrimi în ochi, cu lacrimi în gât, cu lacrimi în suflet, cu nelacrimi în suflet, cu aşchii de gheaţă în suflet?!
Toţi întindeţi păsări spălate la uscat? N-are chiar nimeni o pereche de aripi gata călcate?!
Cioc.. cioc…
Păi se poate, chiar nu mai zâmbeşte nimeni pici pi colea, prin eterul asta?! Hai gata, la treabăăă…. puneţi mâna pe……., pe……., pe ce-oţi ştii fiecare şi daţi-i drumul la zâmbit! Serios vorbesc!!! Şi să n-aud că-mi veniţi cu argumente, cum că nu se poate…

P.S. Aştept confirmarea conformării…

24 de comentarii:

Elza spunea...

:)

mosu spunea...

multumesc, am bifat!

luna spunea...

se poate sa fiu vesela, zambareata, senina, incantata, prietenoasa, multumita, cu soare in ochi, cu soare in lacrimi, cu soare in suflet cu o poezioara, doua?...

Pentru mai tarziu

Omul e singurul firesc
Singurul care stie sa planga
Singurul care stie sa taca
Omul rade, cuprinde, doreste
Raspunde, intreaba, clipeste
Pe om il iau de mana
Si plec mai departe
Doar trupul meu firesc
De om
Ma-mbie inspre moarte.


Sens si fara sens

Mai spune-mi ceva despre frumusetea
Celor care stiu sa isi sarute puritatea
Cu blandetea unui trup imbobocit
Chemati acolo unde sensul
Se regaseste in bratul intins
Pe care aluneca
o privire de copil…

f bine mosu, ca asa ne aduci aminte de ce e cu adevarat frumos si curat...

valeria spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=Ky271W94VHA&feature=related

mosu spunea...

@luna
:)) eiii…… uite exact asta urmaream luna!!! abia asteptam sa se vaite cineva “la cate probleme am eu unde vrei sa mai gasesc si motive de bucurie?” iar eu sa-i raspund “dar ai incercat sa te scuturi de tot ce te inconjoara, sa iesi pentru o clipa din ramele timpului si ale spatiului, sa te bucuri de soare, de culorile toamnei, de frunzele ingropandu-ti genunchii, de un cuvant, de un vers, de o bucata de albastru, de un zambet?!”
mi-ai luat-o inainte si ai spus tu asta in locul meu
tare multumim de poezii!

mosu spunea...

@valeria
mmm… eu nu stiu valeria daca ai ales pasajul asta pentru frumusetea muzicii sau pentru cuvinte; caci daca ai ales bucata pentru cuvinte e teribil-teribil de potrivit conjuncturii din care s-a incropit textul meu, desi nu e chiar in spiritul a ceea ce am vrut eu sa obtin (caci personajul e doar un arlechin care se preface ca rade si nu rade sincer)…
de-o fi una, de-o fi alta… multumim frumos pentru muzica, si pentru alt motiv de a zambi :)

digodana spunea...

No vezi cum îi cand toti din jurul tau îs pleostiti? Io cand am scris tot asa ca si tine despre tristii din blogurile mele m-ai smotocit, ca sa imi revin.... Amu ma intelegi...
Vezi? Ţ-am zîs io? Ţ-am zîs! Da' tu baaaatman, baaaatman!

sophie spunea...

Orice balta exista doar pana cand soarele nu o usuca.

Am si eu melodia mea pentru "nu am chef azi" : http://www.youtube.com/watch?v=2fwh-9T8oD0
:)

mosu spunea...

@dana
:))))) minunata ai mai fost…. şi-aşa zâsăşi baaaatman, baaaatman, îîî...?! :)) simpatica…
eee… acolo la tine a fost altceva; citisem vreo trei zile textele tale care mai de care mai vesele si mai optimiste (desi unele vorbeau despre chestiuni extrem de dureroase) si brusc cand sa pun si io pixelu pe hartie baaaang norisori…. eeei mi-am zis, ia uite potriveala, taman acu!!! iar tu ai recunoscut ca esti trista; pe cand eu acum nu sunt dar unde intorc capul dau numai peste oameni mohorati si negri (desi multi dintre ei sunt optimisti si luptatori pentru zambet de felul lor); da parca a dat bomba cu incruntari peste toata blogsfera; sau in coltul meu cel putin…

valeria spunea...

si pentru muzica si pentru cuvintele frumoase ... nu suntem un pic "arlechini" toti,desi acum eu ma simt mai degraba Cavaler ( a se citii Don Quijote ),...si iertaciuni ca zambetul a iesit un pic stramb ...

mosu spunea...

@sophie
asa-i, ai dreptate… fiecare om are zilele lui mai bune sau mai rele, da nus de ce cred eu ca s-a inclinat pamantul oleaca si alunecara toate zilele ale mai rele de se transera gramada acu la sfarsit de octombrie…
si pana la urma si la urma daca soarele nu iese mai repede, trebuie sa punem mana de la mana sa intindem un ventialtor, sa aducem niscai uscatoare de par, sau chiar un elicopter (ai vazut cum fac aia la meciuri sa usuce terenul dupa ploaie) ca sa uscam balta aia mintenas…..

sophie spunea...

ajunge si o vorba buna intinsa cu mana :)

(setea e mare pentru asta, lumea nu mai spune vorbe bune.)

...o fi ca la Titanic-filmul? Scapa cine se prinde bine...

madelita spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=U_JofkWrrD8

:)
o:-)

mosu spunea...

@sophie
ai dreptate, in vremurile astea nici macar vorbele bune nu mai sunt "la liber"....

mosu spunea...

@madelita
:)) da, da... uite alt motiv de incantare, dansul......
multumim

D.wmytryta spunea...

:)

madelita spunea...

:) cu placere .

mosu spunea...

@D.wmytryta
eiii… uite ca nu numai prietenii cei vechi zambesc, ci si cei noi….
bine ai venit D.wmytryta! (saaaau nu cumva tu esti cea care trece pe aici de muuuuuuuult mult timp si nu zice nimic?!)

Cora_ spunea...

Gata si eu, cam pe fuga in ultima saptamana, dar de citit v-am mai citit... cel cu d/nul dracu a fost cam lung... mai am putin si-l termin. :)

mosu spunea...

cred ca din cauza cozii e mai lung dnul dracu :))

cristina spunea...

zambim mosule, zambim!!
:)
:)
:)
de 3 x zambim si tot nu ne oprim :)

zambim chiar si cu inima, cu gandul si cu negandul :)

mosu spunea...

cristinicoooo... :)
pai din partea ta sa stii ca nu ma asteptam la altceva decat la zambete si la priviri luminoase!!!
ca doar am mai vorbit noi si stiu ca esti o optimista molipsitoare si cauti motivele de buna dispozitie si-n gaura de sarpe...

cristina spunea...

motiv pentru un zambet, exista mereu!

uite cum zambim :)
http://picasaweb.google.com/104348315009011975791/UntitledAlbum?authkey=Gv1sRgCOKunI_3ypWAswE#
alessia zambeste tot timpul:)
alessia este un ingeras :)

mosu spunea...

va multumesc tare tare mult pentru zambetele voastre
alessia e o dulce, cu adevarat un ingeras…
sa fie zambetul mereu cu voi!