duminică, 21 noiembrie 2010

surpriză

earthwalker, care este înainte de toate un artist cu sufletul, adică pictează cu sufletul, desenează cu sufletul, meştereşte bijuterii cu sufletul, priveşte cu sufletul, mi-a făcut o mare surpriză; am primit cadou o pictură care să ilustreze una din poveştile mele, este vorba despre Bunica şi Spaima Zmeilor; picturile lui beatrice sunt tare migăloase şi delicate de-ai spune că sunt făcute din fulgi de zăpadă micimici de ţi se face teamă că până dimineaţă când te trezeşti s-au topit, sau din aripi de fluturi care la prima adiere a răsăritului îşi iau zborul…
beatrice mi-a spus că ilustraţia aceasta nu va fi singura şi că în măsura în care poate şi poveştile mele se împletesc cu viziunile ei artistice vor mai urma şi altele; aşa că mai priviţi din când în când în urmă, cine ştie ce-a mai lăsat în uşă viaţa; sau beatrice… :))

mulţumesc mult beatrice!

12 comentarii:

sophie spunea...

Intr-adevar, deosebita surpriza !
E un drum frumos spre earthwalker.Mai are surprize pe-acolo.

mosu spunea...

mai are, mai are.... :)
cand eu spun ca prietenii mei sunt cu totii oameni extraordinari stiu ce spun :)

madelita spunea...

:)

earthwalker spunea...

multam pentru cuvintele frumoase!

mosu spunea...

@madelita
:)

mosu spunea...

@earthwalker
cu placere

madelita spunea...

eiiiii mosule! , mosule , esti lipicios , copii te indragesc fie ei mai mari sau mai mici :))

mosu spunea...

:">

mosu spunea...

asa ar trebui sa fie toti mosii, nu?!

Madelin spunea...

Ce frumooos! imi place cocul bunicii de numa'
Cautam botonul de Like! :)

mosu spunea...

:) exact asta i-am spus si eu lui beatrice... e absolut teribil...
si imaginatie, si migala...

earthwalker spunea...

madelita, ce bine cand te face cineva "copil mare" cu simpatie:) sefii pun problema altfel, uneori, nu tot timpul.


madelin, am pus pe blogul meu varianta printabila, care iese foarte asemanatoare cu originalul. dar mai am si o pisica in acelasi stil, o sa o adaug si pe ea in marime mai mare, sa o poti printa. stiu ca iti trebuie pentru ca ai pisica.