joi, 30 decembrie 2010

La mulţi ani!

Deci aşaaa……
Vă doresc sănăt…
Ba nu, ba nu! Întâi de toate vă doresc să mâncaţi cu măsură de Anul Nou (atenţie la piftie, salata de boeuf, ouăle umplute şi chestiile astea cu maioneză…).
Apoi vă doresc să nu beţi mai mult decât puteţi duce. Concentraţiile de alcool peste să zicem 10% devin periculoase mai ales când se amestecă aromele…
N-o rupeţi nici cu dansul. Dacă nu vă mai ţin picioarele (din varii motive) luaţi un loc să vă hodiniţi înainte să se repeadă el înspre măscuzaţi fundul dumneavoastră.
Apoi vă doresc să aveţi parte sâmbătă de o ciorbă fierbinte, acrită cu zeamă de varză ca să vă treacă rapid mahmureala.
Şi în cele din urmă vă doresc să aveţi un an bun. Asta categoric, că mai prost ca ăsta nu cred să mai fie… Să aveţi un an cu sănătate (oricât ar părea de banal, comun, uzat, eu cred că e mai important decât orice altceva, că vedeţi cum pleacă medicii, se degradează spitalele, ca să nu mai vorbesc de punga cu medicamente pe care trebuie să o aduceţi de acasă)… Să aveţi linişte în suflet şi împăcare, să nu lăsaţi necazurile să vă copleşească, să căutaţi şi să gasiţi frumosul peste tot chiar şi pe marginea drumului… şiiii să zâmbiţi. Dacă nu găsiţi motiv atunci aşaaa fără motiv (doar acoperiţi-vă gura cu mâna dacă trece cineva să nu-şi facă păreri greşite).
Cam asta ar fi… Am uitat ceva?! Dacă îmi amintesc mai trec şi mai adaug.
La mulţi ani tuturor!

picture from demotix

25 de comentarii:

puck spunea...

la multi ani si tie, mosule. ca bine le-ai mai zis!

earthwalker spunea...

la multi ani, mosule!
sa fie intocmai precum ne-ai urat!

mosu spunea...

@puck, earthwalker
sa fie, sa fie...
ba inca si mai bine... :)

sophie spunea...

La multi ani ! iti doresc si eu.
Sa ai un an bun, cu bucurii, cu curaj de a infrunta orice va fi sa vina, sa te simti liber si "radiera" sa funtioneze cat mai eficient.
Anul asta am dat eu de tine si alti prieteni si tare ma bucur, mi-ati facut anul mai frumos. Multumesc!

cristina spunea...

la multi ani cu bine , mosule!
eu promit solemn sa zambesc mereu :)
si cui nu-i convine, sa se uite in alta parte :p ca io gura nu mi-o mai astup :D

valeria spunea...

la multi ani Mosule !zambeste si matale in barba si fa-i cu ochiul muzei...!

madelita spunea...

La multi ani mosule ! ei uite ca eu am furat de dimineata din portia de prajitura pe care ar fi trebuit sa o servesc la noapte si portia de maine dimineata :)) si am furat un pic si din friptura ca bine mai mirosea :)):)) ( sa vezi ce flacari are sa scoata pe nari mama diseara cand vine de la servici):))
iti urez sa ai parte de un an bun , mai frumos decat cel de care vom scapa diseara , sa fii la fel de inspirat si sa ne incati cu povestiile tale care sunt numai bune de spus la gura sobei alaturi de o droaie de pisici zgribuliti de frig si nu in ultimul rand un calduros La multi ani! tuturor celor care au trecut pe la tine si nu au mai putut pleca de aici :)

mosu spunea...

Multumesc Sophie! Si radiera, si radiera… musai sa functioneze… :)
Tare ma bucur daca ti-am putut face anul mai frumos.

mosu spunea...

Cristinico contez pe tine!

mosu spunea...

Ii fac Valeria, ii fac, si sper sa-mi zambeasca si ea mie… Multumesc de urare!

mosu spunea...

Multumesc de urari Madelita. Multa bafta, inspiratie si spor! Si vezi, nu te satura pan’ diseara… ;)

io-n Dushu Tau! spunea...

la multi ani! si multumim de urare :)

mosu spunea...

numai bine sa-ti fie dushu! :)

luna spunea...

mosu,
sa scrii in continuare povesti asa cum numai tu stii, asa cum stii sa le faci sa ajunga la suflet
sa fi sanatos, voios, iubitor!

mosu spunea...

Multumesc mult Luna!
Sa ti se intample toate asa cum iti doresti...

margot spunea...

Să ne rămâi sănătos şi înţelept , alături de noi cu vorbele tale ! La mulţi ani , Moşu ! :)

valeria spunea...

Un an nou, nout...Mosule ca un banut nou...Sa ne traiesti Mosule !multi,multi..

mosu spunea...

Sa ne "vedem" cu bine si de-a lungul lui 2011 Margot! Si sa fie mai bun.... Sigur o sa fie mai bun! :)

mosu spunea...

:) un an nou ca un banut neimprimat; sa vedem ce-om face cu el.... multumesc pentru urari Valeria!

CARMEN spunea...

La multi ani Mosu! bine te-am regasit în 2011! sa ai parte de sanatate, bucurii, dorinte împlinite si multa inspiratie!
PS: urari de bine si lui Tanti Maricica :))

mosu spunea...

Multumesc! Numai bine si tie Carmen. Sa-ti pastrezi si in 2011 optimismul, zambetul si caldura.
Maricica, Maricica… aici ma pierdusi….. o fi vecina de la sapte, o fi vanzatoarea de la alimentara… :)

Roxana spunea...

La multi ani, Mosule!!! la zambit te poti baza si pe mine, sa stii! Un An Nou minunat!!!

mosu spunea...

Am notat! :))
La multi ani si tie si un an bun Roxana!
Mmmm.... deci mai treci pe aici, mai treci...

nemo spunea...

cu piftia am avut grija...cand am constatat ca tre fiarta 4 ore am renuntzat, oua umplute, noroc cu m...care a adus si au fost super bune...ciorba am facut, acrita cu grija pt a doua zi.. :) , obuz de mezel am facut ca doar e anul nou, am baut sampanie, si am avut grija cu gradele, berea a fost sub 5%, ce mai, totul servit cu apa minerala..... dans si poze...ca la anul nou! de crenvursti am uitat!si asteptau in frigider :)

sper ca la constanta anul nou a fost frumos si prietenos...sper ca piftia a fost buna si carnatzii gustosi..

la multi multi ani!!!

mosu spunea...

eiii, inseamna ca totul a fost ca la carte si 2011 a zambit cand v-a vazut in prag… :)
si p-aici toate bune, piftia si carnatii gustosi multumim; cam grele insa asa ca ciorba cu zeama de varza a picat numa bine… :)
sa ai un an bun cu multumire, sanatate si noroc!