duminică, 2 ianuarie 2011

2011

A New Year rolls in

12 comentarii:

Madelin spunea...

Rollin nice & rough :)))

http://www.youtube.com/watch?v=6-6-7N9AxTE

LMA!

mosu spunea...

Multumesc! Sa ai un an bun cu sanatate si noroc!
Chiar ma intrebam ce-o mai face Tina, mai canta?! Uite ca cel putin in 2009 inca mai canta... :)

nemo spunea...

la multi ani!!!

mosu spunea...

multi da buni sa fie! :))
numai bine si tie!

Cleo spunea...

moşu...să mă rog de muza ta? for my soul, pls :)

mosu spunea...

:)recunosc ca am incercat si eu sa dau ochii cu ea; a trecut sambata pe aici da dormeam dus, mde’ ca dupa petrecere; a trecut si duminica da era pusa masa mare cu oameni multi si harmalaie, ca stii cum e dupa chef mare, mereu mai ramane ceva de terminat; ieri a bagat iar capul prin crapatura usii dar eram cu toti ai casei asa ca a inchis usurel usa si s-a dus…
maine m-oi duce dupa ea daca nu mai apare; s-o mai inmuia si gerul pana maine…

cristina spunea...

anul iepurelui?
frumos..tare frumos.
deci e anul meu! :D

mosu spunea...

Te cheama si iepurica?! Sau esti iepure-iepure?! Hmmm... eu as fi zis ca esti vulpita nu iepuras...

cristina spunea...

loool :))
ma amuza substratul tau nemosule.
dar chiar si asa, amuzata, conform zodiacului chinezesc sunt iepure de foc.

mosu spunea...

aaaa...
aha!
;)

cristina spunea...

aha!
acum s-au schimbat datele problemei sau doar mi se pare mie? :)

mosu spunea...

ooo... nu s-au schimbat cu nimic; de ce sa se schimbe?!