luni, 9 mai 2011

.

am dereticat un pic; am şters praful, am aerisit, am adus ceva mobile vechi care să se asorteze cu locatarul, două trei tablouri cu vopseaua crăpată…
poftiţi vă rog, curaj…

37 de comentarii:

io-n Dushu Tau! spunea...

mmm, acum mere cu povestile...poate un semineu si o pisica de imprumut...

Fanfan spunea...

foarte frumos :)ar mai merge si un ceai si niste prajiturele

mosu spunea...

multumesc, multumesc… :)
ei da, cred ca e un loc mai potrivit acum pentru depanat povesti…
multumesc si pentru sugestii, potrivite si ele…; ceai si prajiturele musai, am notat; cioc, cioc, si-am iesit cu ele in prag; cu pisicaaa… e, aici am niste comentarii, dar ma abtin – zice mosu mustacind ;)

Dan spunea...

Poate o masuta cu niste cevauri acolo, o maslina, o dulceata, niste serbeturi, de ce nu o vodculita...

mosu spunea...

serbet estem, dulcet estem (si pentru ăi de-o pruna si pentru ăi de doua), votculita neam, doar niste rom de pus in ceai (se poate pune si o picatura doua de ceai in rom la o adica)…

sophie spunea...

....hmmm, ce mesaj frumos iti scrisesem de casa noua...da' iaca nu-i. S-o fi pierdut prin cabluri? :)

Ii primitoare, casa cu povesti. Eu cer un fotoliu si o paturica...dar si ceai imbunatatit cu rom, ca-s tare friguroasa. Numai sa scrii, caci iata cati vin in pridvor! :)

mosu spunea...

ooo... poftim, poftim...; tragem fotoliul spre semineul lui dushu sa fie mai cald; eu vin acusi cu romul... pardon, cu ceaiul ;) si bineinteles cu paturica pentru picioare...
offf... si tu friguroasa tocmai acolo ai ajuns la mama si la tata frigului?!
acumaaa... musafiri alesi astem, da ce ne facem daca nu mai apare vrabiuta?!

madelita spunea...

mmmmm , niste dulceatza de visine , o cafea fierbinte cu arome ( si putin cordamon) , fursecuri proaspete , musai un fotoliu mare dintr-ala ca pe vremea bunicii unde te cufundai pana la gat in el .)))) si un paturici ( o patura din aia mare din lana pufoasa parca cerga ii zice ) si un foc mare in semineu , ce mai .... de la atatea bunatatzi si tratatzi cu sigurantza te va fura somnul ....si povestiile ! .)

Cora_ spunea...

mai mai sa cred ca am gresit ograda... cand colo, tot poporu' adunat la maslinutze si dulcetzuri... vad ca mosului nu-i displace nici paturica... nu mai zic nimic, notez. :)))

mosu spunea...

@madelita
punem acusi, acusi si de cafea; dulcet de care poftesti: de nuca, de portocale, de trandafiri, de cirese amare… e si de visine cu frunze de menta…

mosu spunea...

@cora
intra, intra, hai ca e loc, uite dam televizorul asta intr-o parte ca si-asa il tiu degeaba… un ceai?!

digodana spunea...

Ups! Mosuleeee, ce ai schimbat pe aici. Pare un pic cam racoros locul pentru ca nu se vede semineul. Eu o sa ma asez pe acolo, pe landa Sophie si Duşa, musai neaparat cu o pisica in brate pentru atmosfera, daca nu ai tu nu-i bai ca-mi aduc de acasa vreo doua...
...Si vreau si eu un pic de ceai si un pic de rom, daca se poate, multumesc :) si multe, multe povesti!

mosu spunea...

eiii… si schimbarea asta tot intr-o doara s-a facut; n-am avut niciun gand dar dadui intamplator peste niste teme de blogger sub papuc si rasfoind un pic am zis “ia uite, asta mi s-ar potrivi tare bine!”; si am potrivit-o!; cateva ace de siguranta, un pic de ata neagra de cusut si gata…
cat despre loc… :) hmmm… special l-am cautat asa, mai racoros un pic; caldura o aduc musafirii…… ;)

Madelin spunea...

Nu-i asa ca ti se pare un pic ciudat ori de cate ori intri in camera cea noo?

Noroc cu fetele, si cu pisica de langa soba (io as cam vedea o soba de teracota nu un semineu)

Putem sa jucam Pticot?

mosu spunea...

imi pare, da; cea veche era deschisa si pala ca o felie de plaja, ceastalalta e o garsoniera micuta si inghesuita, cu miros de mucegai si ziduri coapte…
recunosc ca atunci cand a vorbit dushu de semineu m-am gandit si eu la o soba de teracota, dar mi-am zis ca e prea mare, unde s-o mai bag si p-aia?!; da nici semineul parca nu se potriveste cu locuinta asta modesta; aaa… stiu ce facem, am vazut eu undeva, taiem soba pe jumatate si facem un teracomineu… ultraaa…
piticot jucam cum sa nu… da nu mai stiu! se joaca cu pitici de-un cot?!

Ani, spunea...

daca n-ai fi fost un mincinos, ti-as fi cantat melodia aia cu "in garsoniera ta e cam asa, ca in America":)...
dar tu esti un mincinos! cum poti aerisi aerul, inchizandu-l intr-o incapere fara ferestre? :)

mosu spunea...

unde un vis uneori / se implineste in zori
eiii… cum sa fiu mincinos daca e vorba de un vis implinit in zori?! :)
ferestre sunt si sunt mari, dar nu se vad in poze caci sunt risipite printre cuvinte….

mitzaabiciclista spunea...

Lol, ai schimbat ambientu' ca să zic aşa. Şi eu am făcut asta de vreo 4 ori până să mă regăsesc în mediul virtual generic(ca să zic aşa, dacă e permis).
Dar adevărul este că atunci când citesc o poveste de la tine intru aşa de bine în ea că toate imaginile din rest se estompează încetul cu încetul până dispar definitiv şi nu rămâne decât povestea :)

nemo spunea...

ai decorat, mosule?

Cora_ spunea...

mosule, ferestrele sunt intotdeauna in partea cealalta. :)

mosu spunea...

@zefira
asa mi-am spus si eu, ca important e cum ti-e mobilat interiorul, ce ai inauntru si au mai putina importanta zidurile, fatadele….
dar am dat peste (i)mobilele astea care am zis ca se potrivesc tare bine cu povestile…

@nemo
un pic
fara intentie
s-au lipit asa imaginile aceste de rotundul pupilei si n-au mai vrut sa mai coboare... :)

@cora
eee…. ferestrele, ferestrele… daca am stii cum sa ni le asezam singuri acolo unde ni-s de trebuinta; dar de cele mai multe ori doar ziduri…

ironicblonde spunea...

Eu zic că-i tare fain redecorat, felicitări!
Dai un ceai Moşule, de casă nouă? :)))

mosu spunea...

siguuuuur, un ceai sa fie… cu o lingurita de miere si o felie de lamaie…… :)

cristina spunea...

Mai ai un fotoliu liber mosule? Daca nu se gaseste, nu-i bai, ma ghemotocesc si pe covor :) Altceva eu nu mai vreau, te ascult .

mosu spunea...

poftim, poftim cristinico… ohhh… fotolii nu mai sunt, a fost doar unul si s-a dat, dar uite am o pernuta din casmir imbuibata cu lana de lama numai buna de asezat pe dansa…
iar un loc potriviiiiit…. eu zic ca colo sub fereastra e numai bine, de acolo se vede mai bine lumea….;)

mosu spunea...

intra colonele, intra… desiii la gabaritul dumitale nu stiu unde o sa gasim un loc potrivit (mmm... nus de ce dar cred ca sub vocea aceasta se ascunde o cadana unduitoare mai degraba decat un pachiderm zgrumturos; poate intr-o alta viata), dar ne inghesuim un picut…
uite pentru musfiri noi am sa scot taburetul impletit din lemn de zambila de apa; poftim de sezi binisor te rog… :)

Colonelul Hathi spunea...

Multumesc pentru primire, Mosule. Dar cred ca mai degraba voi lua loc pe jos. Nu, nu se ascunde vreo cadana. Si unduitoare, nici atat. Ma ascund doar eu. Atat ca imi place sa ma ascund in locuri primitoare... Cred ca am vazut o usita... Revin.

mosu spunea...

:)
atunci scuze de confuzie, colonele!

Colonelul Hathi spunea...

N-ai de ce sa-ti ceri scuze, Mosule! Si nu sunt nici colonel... Sunt un simplu si banal Hathi! Atat! Hathi. Pot sa indraznesc sa pun de-un ceai?

mosu spunea...

Oh, desigur, desigur...

Colonelul Hathi spunea...

Ok, am pus apa la fiert... Vreo preferinta? Fac de care-mi trece mie prin cap?

pandhora spunea...

primitor interior...nu am mai trecut de mult pe la tine...si uite ce loc intim pentru depanat povesti gasesc :)

mosu spunea...

multumim, multumim... :)
nu-mi ramane decat sa sper ca povestile sa fie mai frumoase decat ambientul..

Colonelul Hathi (recuperat) spunea...

Nu va suparati, se poate sa stau si eu pe-aici macar o vreme? Pot sa stau si intr-un coltisor daca nu ma baga nimeni in seama... Mie mi-e de-ajuns daca gasesc o camera a mea in camera asta mare... Si dac-o gasesc, pot s-o si mobilez?

mosu (recuperat) spunea...

@cristina
poftim, poftim cristinico… ohhh… fotolii nu mai sunt, a fost doar unul si s-a dat, dar uite am o pernuta din casmir imbuibata cu lana de lama numai buna de asezat pe dansa…
iar un loc potriviiiiit…. eu zic ca colo sub fereastra e numai bine, de acolo se vede mai bine lumea….;)

mosu (recuperat) spunea...

@ Colonelul Hathi
intra colonele, intra… desiii la gabaritul dumitale nu stiu unde o
sa gasim un loc potrivit (mmm... nus de ce dar cred ca sub vocea aceasta se ascunde o cadana unduitoare mai degraba decat un pachiderm zgrumturos; poate intr-o alta viata), dar ne inghesuim un picut…
uite pentru musafiri noi am sa scot taburetul impletit din lemn de zambila de apa; poftim de sezi binisor te rog… :)

Colonelul Hathi (recuperat) spunea...

Multumesc pentru primire, Mosule. Dar cred ca mai degraba voi lua loc pe jos. Nu, nu se ascunde vreo cadana. Si unduitoare, nici atat. Ma ascund doar eu. Atat ca imi place sa ma ascund in locuri primitoare... Cred ca am vazut o usita... Revin.