vineri, 3 iunie 2011

Contururi feminine

Nu ştiu ce mi-a atras privirile. Era o femeie tânără, avea trupul mai degrabă subţire decât cu unduiri de amforă, fusta oareşicum, terminată decent cu două degete deasupra genunchiului, bustul încremenit în rotunjiri văratece ca două mere aşezate într-un capăt şi altul al tăvii de argint şi un zâmbet continuu alergător înaintea-i. În nebunia aceea abia reuşeam să urmăresc bucăţile-i de trup desprinzându-se şi îmbinându-se la întâmplare cu cele ale trecătorilor, căutându-se şi regăsindu-se, pentru a-şi reîntregi puţin mai încolo conturul ca într-un puzzle uriaş al cărui desen original nu şi-l mai aminteşte nimeni.

M-am lipit cu spatele de zid şi am privit-o alunecând printre oameni cu mişcări de felină, abia atingându-i ca o picătură de ulei coborând printre broboane de apă, părând a nu se îndrepta spre niciunde şi totuşi înaintând fără osteneală dintr-un capăt spre celălalt. Apoi brusc a cotit înspre stânga şi a dispărut într-unul din magazine, într-unul dintre acele magazine de vise care vând femeilor culori şi iluzii. Şi abia atunci am văzut-o, abia atunci am înţeles că ceea ce se înfăţişa privirii era doar un înveliş, doar un trup ţesut pentru a ascunde un interior ce nu voia a se dezveli ochilor; căci de sub fusta-i de in se iţea obraznic o coadă, da, da, o coadă, nu vă miraţi, o coadă ca aceea de leu, doar neagră şi luuungă… S-a învârtit ce s-a învârtit printre mese prefăcându-se a pipăi cu atenţie pânzele pentru ca în cele din urmă să se aplece sub una din ele şi să se transforme pe de-a-ntregul. Ciudată arătare, cu trupul lung întinzându-se şi strângându-se ca o umbră sărind spasmotic de pe un zid pe altul, cu picioare scurte părând a se adapta nevoilor de-o clipă, cu capul mic şi ochii strălucitor sfârtecători. Aş fi putut spune că-i o panteră dacă trupul nu i s-ar fi modificat într-una ajungând la un moment dat ca un şarpe subţire târându-se negru printre picioarele clienţilor, ferindu-se de tălpi, dar încolăcindu-se obraznic în jurul gleznelor fine. Am îngheţat, am alergat într-un suflet dar când am ajuns dispăruse. N-am înţeles nici atunci şi nu înţeleg nici azi cum de am fost singurul care m-am înspăimântat, căci nimeni, absolut nimeni nu părea a se sinchisi de prezenţa ei, de parcă pur şi simplu n-ar fi existat. A apărut iar, rezemată de uşa unei cabine de probă, privindu-mă fix ca şi cum s-ar fi ştiut observată. “Şi ce-ţi pasă ţie cu ce mă hrănesc eu şi ce forme trebuie să iau pentru asta” părea să spună privirea ei când a deschis uşor uşa. Un bărbat tocmai proba o pereche de pantaloni, ea l-a privit zâmbind, şi-a umezit buzele, apoi a desfăcut larg două fălci uriaşe ca ale unui anaconda imens şi haţ, l-a înghiţit dintr-o singură îmbucătură. Cu totul. Bărbatul s-a zvârcolit o vreme în stomacul ei ca un sac de aspirator apoi a rămas nemişcat. Îmi îngheţaseră picioarele, am simţit că înnebunesc. M-am repezit la tipul de la security care se bălăbănea de pe un picior pe celălalt la ieşirea din magazin.

- Domnule, aveţi grijă, aveţi mare grijă sa nu iasă… pantera… a mâncat un bărbat acolo în cabina de probă… - m-am bâlbâit eu.

- Nicio grijă domnule, de aici nu iese nimic fără bon de casă. Avem un sistem bine pus la punct. Uite, aici sunt detectorii, înăuntru că nu se văd pentru oricine şi bagă o rază aşa dintr-o parte în alta ca o barieră. Nu trece nimic de ei dacă n-are ocheiu. Şi apoi sunt şi eu aici – încheie sigur pe sine tipul, un bărbat mai degrabă spre vârsta a treia, guraliv şi neîntemeiat la trup.

- E periculoasă, nu te poţi pune singur cu ea omule, cheamă ajutoare, cheamă întăriri prin staţie şi controlează pe toata lumea la ieşire.

- Tiii…. ce caută pisoiul ăsta mic şi drăgălaş pe aici?! Sărăcuţul, s-a rătăcit – aud un glas de femeie şi dintr-o dată lumea face roată in jurul ei. Hai să-l scoatem la aer pe micuuuţ, abia mai respirăăă…

Şi cucoana cu pisicul în braţe dă să treacă pe lângă mine. Eu încerc să i-l smulg căci totul îmi pare clar ca lumina zilei dar bodyguardul mă pocneşte cu bastonul peste degete.

- Se poate domnule!? – mă mustră el bătându-mi obrazul, în timp ce eu mă arunc ca un nebun printre mese şi rafturi răscolind pânzele în căutarea arătării…

Fără folos. Şi când în cele din urmă dezamăgit de neputinţa-mi mă opresc şi arunc un ochi către ieşire o zăresc pe fata subţire cu solduri înguste şi sânii mici ca două mere văratece părăsind clădirea cu zâmbetul nestăvilit înaintea-i şi cu două sacoşe mari în braţe….

18 comentarii:

mitzaabiciclista spunea...

ceea ce se desprinde clar sunt următoarele:
-ana are mere
-îţi place să alergi după fete
-visezi cu ochii deschişi.

Glumesc desigur, dar una peste alta ne faci părtaşi la visele tale :)

mosu spunea...

ooo… si eu care ma minunam ca ma “citesti” asa de bine; pai ai inteles taman pe dos… ;)
Femeile sunt cele care ii haituiesc pe barbati, ii vaneaza ca pe niste iepuri disperati, se joaca cu ei precum pisica cu ghemotocul de lana si la urma…. la urma ii inghit… cu totul… si-i digera pana cand nu mai raman din ei decat niste vise albe albe albe ca un manunchi de oase impudic dezvelite….
si eu nu glumesc!!! ;)

mitzaabiciclista spunea...

Bine. Reformulez.
-ana nu are mere
-fetele aleargp după tine
-tu eşti mereu critic.

...oare? :P
Hmmmm, vezi dacă n-ai citit Tango! :P

Cleo spunea...

vaaaaai, mosu! aceste vorbe din comentariul tau 'ma doare'.
Se joaca...numai leul se joaca cu prada, dar si el poate fi vanat.
Cel puternic se joaca, cel insensibil se joaca, cel fricos se joaca...unde mai pui ca faci si indigestie.
Pai tu stii sa te feresti...ai vedere buna.
Stii, sunt barbati care atrag ca un magnet doar acest fel de femei. Mno, intreb si eu, unde e problema in primul rand?

mosu spunea...

cleo, dar eu nu vorbesc de femeia fiara si nici despre femeia trandafir, fata din povestea mea e o fatacaoricarealta; eu vorbesc despre FEMEIE, despre frumusetea ei data de la dumnezeu; si ca sa intelegi mai bine am sa-ti dau un exemplu la intamplare; cred ca ai sa recunosti usor personajul…
“păr frumos, lung, uşor ondulat natural, foarte bogat. Înaltă, dar foarte bine formată, cu carne pe ea. Ţâţe mari, ca nişte pepeni galbeni, grei. Atât de grei că sfârcurile nu se ghiceau. Nu am ştiut niciodată dacă purta sutien, la cât de răzleţi erau sânii în mişcare...Îmbrăcată decent, fără decolteu exagerat, fără fuste foarte scurte. Nu era o splendoare, nu pot să spun că era o frumuseţe, dar era ca mierea: dulce, colorată sublim, aromată, lipicioasă”
si-atunci n-am dreptate, zi tu?!
mno, acuma intreb si io, despre ce problema e vorba?!

Cleo spunea...

vrei sa ma invingi cu armele mele? :)

De fapt, ne plaaaace! E greu, ne lipeste de pereti, stim ca poate chiar o sa ne doara...dar mai bine 'muscati' macar o data, decat uscati de dorinta.

da, da, tu mi-ai amintit de ea...se pare ca am intuit ideea din postarea ta, totusi :)

mosu spunea...

eee... aici n-am ce sa mai zic; drept spui! :)

Ironicblonde spunea...

...căci în întreaga ei făptură
e un "nu ştiu cum" şi-un "nu ştiu ce"!...Moşule, tu eşti absolut fascinat de feminitate dar şi speriat de puterea ei asupra ta! de fapt....eşti un bărbat perfect normal, dar extrem de sensibil! cred că vezi şi în infraroşu :)))))

mosu spunea...

eiii… blondino, deci te pricepi si la citit semnele necuvintelor, nu numai pe cele ale lunii si ale stelelor; te incumetasi la o radiografie complexa si complicata, mai ales cum m-ai prins asa de-a-mpicioarele; da n-as zice ca ti-a iesit departe de adevar, ba chiar delocdeloc…
si in infrarosu cu siguranta… ba chiar si infragalben, si in infralbastru… :)

Ironicblonde spunea...

Deci, eşti un văzător în infra-curcubeu şi nimic nu-ţi scapă! :D
p.s.Mulţam de vorbă bună!

Dan spunea...

Mosule, cred ca "mitzaabiciclista" are dreptate în ambele variante. Si Cleo si blondina...
Imi aduc aminte ca o prietena îmi spunea ca nu poti ramâne "vertical" dintr-o disputa cu o femeie!
Ce-o fi vrut sa spuna?

arielle spunea...

mosule,poate oi fi eu..ceva ma ivisatoare,fiind astazi foarte innorata..ai incercata sa mangai..BESTIA?!Nu numai sa-i arati totdeauna..pisica.Cred ca ar ajuta,eu sunt psychoterapeut si ma pricep.Si modernizeaza-te,apeleaza si mata la mobile sau chestii de astea de tehnica...fetelor,pardon,BESTIILOR,le place!!asta e poveste de..adaptare.Oricum,eu zic ca blonda te iubeste.TU,ia-o cum vrei.

mosu spunea...

@ironicblonde
cam asa :)

mosu spunea...

@dan
si io cred; chestia asta cu “verticalitatea” e o problema extrem de complexa si de imprevizibila, dar orice am face femeia are intotdeauna dreptate; asta e clar! si… la fel de clar e ca au arme carora nu le putem face fata oricat de viteji am fi...

Cora_ spunea...

as spune si io ceva destept, da' nu ma pricep la femei. :)

mosu spunea...

ooo... poti spune despre barbati atunci! aici oricine poate spune orice (atata timp cat e de bun simt)! :)

Cora_ spunea...

faptul ca nu ma pricep la femei ti-a indicat ca ma pricep la babati, mosule? :) poate ca nu ma pricep nici la barbati...

mosu spunea...

:)