luni, 6 iunie 2011

culori

am un trandafir roşu care face flori albe

18 comentarii:

Tapirul spunea...

"-taticule, ce fructe sunt astea?
-cirese negre, puiule.
-..da' de ce sunt roz?!
-pentru ca sunt verzi"

mosu spunea...

eu o stiam p-aia cu: "rosiile astea sunt galbene pentru ca sunt verzi"...
hmm... da trandafirii nu-s tomate tapire; deci ce propui, sa asteptam sa se coaca?!

Cleo spunea...

Poate doar tu le vezi albe, pentru ochii celorlalti pot flori rosii. Sau colorate in negru, sau alb-galbui, sau alb murdar, sau alb-roz etc...percepem diferit culorile.

Totul incepe in alb, apoi se coloreaza...in functie de perceptia noastra interioara :)

lenna spunea...

eu cred ca le-ai vazut bine..mosule,ce tanar esti..:)

luna spunea...

eu interpretez (de aceasta data) mai romantic:
mi-ar placea sa fiu floarea (trandafirul) barbatului iubit. :)
Femeia cred ca si-ar dori asta
si sa fie privita asa frumos si curat cu tot omenescul, mai mult sau mai putin delicat, care e in fiecare.

STEAUA DE MARE spunea...

...luna,soare ce oi fi tu..cred ca ai dreptae.punct.cu tot ..omenescul..:)

mosu spunea...

@cleo
un comentariu marca Cleo scormonind in spatele cuvintelor :); cam la asta m-am gandit si eu cand am postat fraza aceasta, la faptul ca totul pleaca de la alb, clipa de dupa e o carte nescrisa si noi suntem cei care ii dam culoare… de aceea realitatea poate capata orice nuanta in functie de trairile noastre interioare…
si m-am mai gandit ca daca as fi un trandafir rosu, numai asa de-al naibii mi-ar place ca intr-o zi (sau dintr-o zi) sa fac flori albe; sa ies de pe sine si s-o iau razna pe camp, sa nu mai fac ce s-asteapta toata lumea sa fac…

mosu spunea...

@luna
tare frumoasa interpretarea ta luna! :)) trandafirul rosu care este femeia si albul interiorul sufletului ei… cu adevarat tandru si romantic….. ; recunosc, nu m-am gandit la asta; dar special am drumul cuvintelor asa pentru ca fiecare sa gaseasca propria interpretare…

aniela spunea...

domule mosu,sau mos,cum..va chema,ma scuzati ,poate eu nu inteleg prea bine..limba romana..cum poti sa innebunesti..in alb,de una singura?!ca albul e culoarea..casatoriei;asa ca,scuzati..in roz inteleg,in rosu..mda...:)

Cleo spunea...

bine ai venit in lumea mea! :)
(apropo de iesitul de pe sine si asteptarile celorlalti...)

Tapirul spunea...

invers dacă era aș fi zis că trandafirul a'nflorit și s-a emoționat când a văzut bujorul din curtea de vis-a-vis

mosu spunea...

acuma sa stiti ca ceea ce am spus e pe bune! am un trandafir rosu care s-a hotarat brusc sa faca si flori albe… fara gluma; e un trandafir agatator si de la radacina, de unde i-au dat in timp mai multe ramuri, s-a trezit sa dea si una ale carei gene si-au amintit brusc ca demult, candva, dinainte de a fi altoit, a fost trandafir salbatec; si drept urmare numai ramura aceea face niste flori mici si albe de maces care se risipesc printre cele rosii si mari…

nemo spunea...

nici o metafora..doar o constatare :)

mosu spunea...

si inca ce metafora! cu tot atat de multe petale ca ale unui trandafir... :)

nemo spunea...

mosul are ochi sa vada unde ochii nu vad decat forme....
de-aia vin eu asa des in ograda lui...stau pe banca si ascult povestile...

si sper sa invat ceva ...

toate bune mosule... sa stii ca azi la noi aici miroase a mare...

mosu spunea...

asta-i mesaj din cel de decupat, de pus in rama si asezat pe peretele dinspre rasarit pestisorule auriu... :)
si a zbor de pescarus
musai...

Digodana spunea...

Bun, eu m-am gandit la un trandafir altoit, din start. Cand am citit comentariile, am dat sa ma scarpin in cap a incurcatura, pentru ca interpretarile astea cam pun in incurcatura mintea mea preponderent matematica. Apoi am citit comentariile.
Slava Domnului! E doar un trandafir altoit! :))

mosu spunea...

vre-un stra-stra-stra-strabunic o fi fost altoit; eu cand l-am luat din magazin scria pe el "rosu" si asa au si fost florile, pana cand si-a adus aminte de bunicu ala altoitu si a facut si niste flori albe in cinstea lui...