luni, 11 iulie 2011

Singur printre cearceafuri

Cel care conduce coloana e invariabil el.
- Uite aici, e numai bine – spune încântat şi dă să lase din mână sacoşa de plajă.
- Hai dragă, nu vezi câte scoici sunt – dezaprobă invariabil ea.
El bate în retragere, caută din priviri şi decide rapid.
- Atunci uite aici. E nisip fin, e aproape de mare…
- Ei tuuu, nu vezi că suntem lângă chestia asta de gunoi, vrei să ne verse toţi cojile de seminţe în cap?
El începe să se enerveze şi să facă mărunt din buze. I-a disparut de tot de pe faţă încântarea aceea de copil care şi-a primit lopeţelele şi dreptul la joacă. Mai încearcă două trei variante din ce în ce mai nervos. Niciuna câştigătoare. Până la urmă cedează.
- Ei hai atunci zi tu unde vrei şi unde zici acolo ne aşezăm, că doar n-o să stau după fundul tău toată ziua. Până te hotărăşti trec ultravioletele astea sănătoase şi ne prind alea care pârlesc.
E rândul ei să cedeze şi să dea drumul din mână sandalelor.

După câteva minute apare un alt el urmat de o altă ea.
- Uite aici, e numai bine – spune încantat răsfirând cu vârful degetelor nisipul fin şi dă să lase din mână sacoşa de plajă dar ea îl repede de îndată.
- Hai dragă, lângă ăştia cu copii vrei tu să ne aşezăm, să-mi ţipe în cap toată ziua?! Nu-i de ajuns câte îndur la servici?!

Apoi alţii…

Şi alţii…

32 de comentarii:

Dan spunea...

Asa-i întotdeauna, barbatu-i capul în casa! Si nevasta gâtul...

mosu spunea...

si de-ar fi doar in casa, da uite ca-i si la plaja; iar asta n-ar fi nimic daca tentatia barbatului de a fi crestet n-ar fi subminata consecvent si stoic de catre consoarta, ceea ce conduce paradoxal in cuplu la o decapitare a capului de trunchi, ceea ce ingreuneaza peste masura folosirea lopetelelor, a formelor si a galetusei…

Madelin spunea...

Deci ai fo la mare...

mosu spunea...

Pai suntem oarecum vecini. O vizita de curtoazie trebuia sa ii fac. Mai ales de cand s-a infierbantat asa... ;)

Cleo spunea...

Daca ai ramas singur printre cearceafuri, trebuie sa fi fost ba scoica, ba nisipul fin, ba copilul care se joaca :)

Gatul subtire intoarce capul lasand impresia ca exact asta dorea sa faca.
Cum am auzit un batran profesor raspunzand la intrebarea 'ce mai faceti?'... el a zis:'fac tot ce vreau eu, dar mai intai imi intreb sotia- ce vreau eu? '...cam asa :)

(mie imi place marea in septembrie...)

CARMEN spunea...

:) mi-e atât de dor de mare (nici anul trecut nu am ajuns!) încât as îndura si dialogurile de acest gen...

Cora_ spunea...

... si cat de mult l-am iubit... i-am oferit totul, totul i-am oferit... si cearceaful de plaja i-l calcam... n-a stiut sa aprecieze nimic... nerecunoscatorul... :))

mosu spunea...

@cleo
chiar asa am fost! :)
adevarul e ca barbatii n-au fost niciodata cu capul pe umeri (desi de cele mai multe ori ei asa cred); intotdeauna intre umeri si cap s-a interpus gatul...

mosu spunea...

@carmen
eiii... asa-i la noi aici in cartier, la clasa a IIa; mai incolo spre mamaia, la clasa I, lucrurile se schimba radical: „vai draga, nu puteau sa puna si astia niste perdelute la sezlong, se uita toata lumea la noi cum ne pupam”... :)

mosu spunea...

@cora
da nu-i asa ca-i spuneai unde sa-l intinda si cat de mari sa fie pietricele alea de pus in colturi ca sa nu-l ia vantul?! :))

CARMEN spunea...

:)) ah, asa deci?! înca tot nu au pus perdelute?! atunci nu-i bai ca "nu am timp" sa vin la mare anul acesta! Bine ca mi-ai spus! te pup Mosule :-*

mosu spunea...

:)

madelita spunea...

:))))

mosu spunea...

:))

Cora_ spunea...

am uitat sa precizez, era tanti aia, cativa ani mai tarziu.

eu nu prea sunt genul care calca cearceafuri...
Vrei sa punem cearceaful aici? Aici il punem, iubire (fix in balega asta). Apoi ma asez atent langa balega. Si ce ma mai distrez dupa... :))

mosu spunea...

naspa si cu cearceafurile astea; adevarul e indiferent unde il pui, tot in familie se spala...

Tapirul spunea...

BrrrrrrrrrrrrrRRrrrrrrrr...rr..
(istoria se repeta apoi seara cu alesul mesei la terasa....)

mosu spunea...

care terasa draga?!; lasa ca mergem acasa si vorbim cu oamenii astia sa ne lase sa le folosim bucataria si facem niste cartofiori prajiti si niste fripturita la tigaie; pana incing io uleiu dai o fuguta si iei niste bericica noroc la 2 litri de la alimentara; ca ce sa mai mergem la terasa, sa stam in galagia si-n fumaraia aia de acolo; ai vazut ca acu nu mai pun muzica, dau numa manele d-astea americane; si-n plus au aparut si tantarii; tot mai bine e la oamenii astia pe balcon; si iesim si mai ieftin; scoatem si sezlongurile si ne lafaim ca belferii…

Madelin spunea...

Buey, iar ati caftit corola de minuni a marii.
De-aia imi place mie singura papa la mare. La mari pustii, pustiuri.
FARA cearceaf, na!
Da' o ceainarie, o pescarie, o narghilerie ar mere...

mosu spunea...

io n-am vrut sa daram nimic, io am vrut decat sa fac o d-aia, zi sa-i zic, n-a cam uitat, o d-aia de intra asa ca un tub subtire inauntru pe-o gaurica micamica (care dup-aia se-nchise si nici nu se mai vede) si ia un esantion de ceva, in cazul asta unul de suflet de femeie si barbat incolacite asa ca un ying si ca un yang… si sa pun proba asta pe masa...
da oamenii astia ma tot trag de maneca in concret si io ce sa fac, m-am lasat tras… ;)
da, ceainarie da!

Tapirul spunea...

la mări sub pustiuri

ironicblonde spunea...

-Uite Pisi, ce nisip fin e aici! Scoate păturica!
-Siigur că da, imediat....auzi tu, nisipul îi place lui! De parcă n-am văzut cum te holbai la puştoaicele alea în ţâţele goale care joacă volei - recunoaşte, perversule!
-...
- Taci, Mutulică?! Taci şi te holbezi pe furiş! Uuuuuuh,bestie, cum mi-ai distrus tu viaţa!....să nu te atingi diseară de mine, ai înţeles?... - că ştiu deja la ce o să te gândeşti! :D :D

mosu spunea...

- Bine mami, bine. Ca sa vezi cum te iubesc, uite diseara spal eu vasele. Si p-alea de ieri si de alaltaieri care au ramas gramada in chiuveta. Da ma lasi pe mine sa stau pe cearceaf inspre terenu de voleeeeei….?!?!?!

ironicblonde spunea...

Ah, Moşule!....Tu vrei să plec la mama, acu, în miez de noapte? :)))))

mosu spunea...

:( bineee, gataaa, fara voleeei..

Digodana spunea...

:))))))))))
Eu nu mai am ce sa comentez dupa ce am citit tot ce ati scris voi :)
Am incercat sa imi amintesc cum era pe vremea cand mergeam in 3 la mare...dar am uitat:)
Cred ca eram mai degraba doi indecisi.
Doar ca era atat de aglomerat atunci ca erai bucuros ca gaseai un loc pentru cersaf, asa ca nu mai comentai...
Stii ce e fain in toata povestioara asta? Ca poti sa stai linistit si sa observi, detasat ce se intampla in jurul tau :). I like this:)

mosu spunea...

eiii... cum tot spun eu, ce-i aici pe blog nu-i nici realitate 100% nici imaginatie 100% e o impletitura... de cele mai multe ori realitatea e in cantitati foarte foarte mici...
dar cu chestia asta chiar m-ai ghicit; imi place grozav sa stau ghemuit si sa observ lumea! :)

Lilly spunea...

ca femeie, cum sa te abtii sa nu chinui barbatul de langa tine? daca ai stii ce placere meschina ne bantuie prin vene la astfel de scene aparent insignifiante..

mosu spunea...

ooo… da crezi ca nu stiu?! ca pe la 12 asa venise o tanti cu doi cophilasi si un barbat oleaca mai inalt ca dansii… zdravana femeie, ca avea bratu cat trunchiu de visin de-l am io la tara si o privire de-ai fi zis ca-s tunurile de la grivita … atata a tras de bietul om ca pana urma s-a ascuns intr-o cochilie d-aia de melc si n-a mai vrut sa iasa; noroc cu mine ca l-am vazut, l-am dus la malu apei si l-am scuturat usor pana au inceput sa-i iasa picioarele; l-am lasat acolo langa un stabilopod……..

Lilly spunea...

femeile sunt creaturi tare ciudate. ai zice ca unei femei zdravene ii trebuie un barbat pe masura, ca de, doar nu vrea baritai femeia un papa lapte.. dar femeia zdravana nu vrea nici barbat tzapan ca de, e concurenta cine canta in casa. si daca o mai si bate devine femeia plapanda si inimioara ii face pal-pal ca o flacaruie in bataia vantului.. acuma eu ca femeie habar nu am ce barbat vreau. il vreau intr-un fel ..dar nici ala nu-mi convine. dar am o vaga impresie ca si la barbati e cam la fel:))

mosu spunea...

o nuuu... barbatii sunt mult mai putin pretentiosi; si stransi cu usa mai renunta chiar si la o parte din cele putine pretentii...
in schimb cu prima fraza sunt absolut de acord (dar sssssst, ca daca aud doamnele si domnisoarele care trec pe aici am dat de belea)

Lilly spunea...

bsrbatii sunt caractere blande si firave, doar femeile sunt haine:))
ai dreptate mosule, o las mai moale sa nu ma trezesc cu fomeile toate pe capu meu ca am dat de nenea dracu;)