duminică, 11 septembrie 2011

Chestionarul lui Proust

Sper ca in curand sa ies din norisorul in care n-am ratacit si de unde nu se mai vede nimic imprejur. Un prim pas ar fi leapsa lui Cosmin pe care am primit-o de ceva vreme si pe care o execut in insulita aceasta de timp liber...

1. Principala mea trăsătură:
Echilibrul
2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat.
Corectitudinea
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie.
Frumusetea interioara si exterioara (macar asa.... un procent semnificativ din amandoua)
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei
Bunul simt
5. Principalul meu defect
Permeabilitatea
6. Îndeletnicirea mea preferată
Visatul
7. Fericirea pe care mi-o visez.
Sa gasesc timpul si locul potrivit pentru visat
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire.
Durerea celor dragi
9. Locul unde aş vrea să trăiesc.
Undeva la munte, printre brazi, iarba grasa si flori, departajor (dar nu foarte foarte departe :) ) de lumea „civilizata”
10. Culoarea mea preferată
Bleu
11. Floarea care-mi place.
Lacramioarele
12. Pasărea mea preferată.
Nu m-am gandit niciodata. Imi plac pasarile mari care pluteeesc aparent fara nici cel mai mic efort
13. Prozatorii mei preferaţi
Sud-americanii
14. Poeţii mei preferaţi
Minulescu, Bacovia, Nichita Stănescu, Emil Brumaru
15. Eroii mei preferaţi din literatură
N-am dar incerc din cand in cand sa creionez cate unul...
16. Eroinele mele preferate din literatură
Asijderea
17. Compozitorii mei preferaţi
Chopin, Bach, Brahms, Vivaldi...
18. Pictorii mei preferaţi
Natura
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală
N-am. Sunt si greu de gasit. Iar dupa ce ii gasesti incepi sa ai indoieli daca sunt eroi, prosti sau pur si simplu au nimerit intr-un loc (ne)potrivit la un moment (ne)potrivit. Nu cred ca avem nevoie de eroi ci de oameni inteligenti.
20. Ce urăsc cel mai mult
Prostia si forma ei apasatoare forta bruta
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere
Nesimtirea
22. Cum aş vrea să mor
Repede
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă
Prima si ceva mai putina a doua...
24. Deviza mea.
Poate ca „viata e simpla, noi o complicam” nu suna chiar a deviza, dar este! La o adica se poate reformula.

22 de comentarii:

Crisa spunea...

Cred ca ar trebui sa ii multumesc lui Cosmin pentru ca te-a provocat la aceasta leapsa :) . Imi place defectul tau :P hmm de fapt, sunt multe lucruri care mi-au placut in leapsa ta ...cred ca aerul de mare pe care il impartim duce la acest efect :)

mosu spunea...

Aerul de mare cu siguranta are efecte benefice. Cel putin asa zice lumea. Acu… ai vazut, eu tanjesc mai mult dupa cel de munte impanat cu miresme de brad si de iarba cruda… :)

cosminmaricari spunea...

Bine ai revenit, Moşule. :)
Mă bucur că ţi-ai făcut timp să completezi chestionarul.
Şi inspirate răspunsuri! :)

mosu spunea...

multumesc! sa ai o zi frumoasa cosmin!

Crisa spunea...

Aerul de mare are efecte benefice, insa nici cu aerul de munte nu mi-ar fi rusine :) .Si eu tanjesc dupa acelasi lucru , asa ca inteleg perfect ..sentimentul :)

sonia rauss spunea...

Buna dimineata, Mosu' ! Faina radiografie am gasit aici. Sanatate multa iti doresc!

mosu spunea...

:) multumesc frumos sonia! numai bine si tie!

kitty spunea...

ma uitam intamplator la arhiva si numarul postarilor in fiecare an. ai multe, multe povesti
mosu
si toate frumoase, unele dintre ele mai mult decat povesti.
o sa le pastrezi aici, nu i asa?

mosu spunea...

le pastrez, desigur ca le pastrez...
ma bucur tare mult ca-ti plac
o buna parte imi plac chiar si mie ;)

Dan spunea...

Am vazut leapsa, am citit-o si mi-a placut. Parca te-as cunoaste, la mai mult de jumatate din raspunsuri ma asteptam si as fi raspuns la fel.
Am preluat-o si eu si cu voia ta am sa ma gândesc la niste raspunsuri.

catherine spunea...

presupun corect că spre sfârşitul lunii, cel târziu luna viitoare, sărbătorim ziua moşului? iertată fie-mi indiscreţia...

mosu spunea...

:) dan, stii cum se spune: "cine se aseamana se aduna"! si parca in lumea virtuala e cu atat mai adevarat...
pai la cate povesti am insirat chiar ma cunosti! :)
astept raspunsurile tale...

mosu spunea...

@catherine
cald, cald...
daca era decalat cu o luna, era chiar fierbinte! :)
mmm... dupa zodii sa vina presupunerea asta?! nu de alta da' nu prea arat a balanta, mai degraba a scorpion... :)

nemo spunea...

nr 21: ma gandeam eu.. :( moi aussi

mosu spunea...

:) mda...
si e treaba serioasa subiectul, nu-i de gluma...

catherine spunea...

oh, mai bine nu întrebam...

nemo spunea...

.e jale mare...da io mai am vreo 15%... in rest...om vedea :)

mosu spunea...

@catherine
nicio suparare...
sau nu-ti plac scorpionii?!

mosu spunea...

@nemo
om vedea si ne-om descurca pestisorule auriu; musai! ca oricat ar fi dracu de negru, tot are si el acolo macar un calcai alb.... ;)

nemo spunea...

mosu scorpion?? serios?

mosu spunea...

serios! acu nu toti scorpionii sunt intepaciosi, ba unii nu inteapa niciodata in viata chiar daca sunt dotati cu dispozitivele necasare… :)
scorpionii devin periculosi doar daca sunt calcati pe coada, altfel stau toaaata ziua la plaja in nisip si viseaza…
cred ca viseaza cum ar fi sa fie maimute, sa se dea de-a dura prin jungla si sa-si umple burta cu banane… :)

sonia rauss spunea...

Mosu', sper ca esti bine... Tacerea ta prelunga ma ingrijoreaza putin...
Sper sa fie doar pacatoasa de lipsa de timp liber de vina.