duminică, 16 octombrie 2011

despre un băiat şi-o fată

îmboldit de sonia am însăilat câteva versuri şchioape având ca temă dată „despre-un băiat şi-o fată”:

un băiat de crocodil
şi-o fată de babuin
ies la un pahar de vin
la terasa de pe Nil

el în piele, ea în blană
el lovele da nasol
ea mai mult în fundu gol
molfăind la o banană

el o soarbe din priviri
ea se ţine, el insistă
ea rezistă, el persistă
să-i frământe din… simţiri

el continuă s-o soarbă
ea se sprijină pe coate
şi alunecă pe spate
că nu-i proastă şi nici oarbă

dintr-atâta sorbitură
hop, deodată babuina
se prăvale ca măslina
pe-a reptilei largă gură

se tot duce-n hău grămadă
ca-ntr-un negru montagne russe
şi sărind în jos şi-n sus
se propteşte drept în coadă


happy end:

crocodilu amorezat
dintr-o dată s-a-necat
a tuşit şi a scuipat
întreg şi nedigerat
babuinu speriat
înghiţit nemestecat


morala:
nu orice maimuţă în fundu gol poate satisface apetitul unui prădător cu gura mare…

22 de comentarii:

sonia rauss spunea...

Ce surpriza, Mosule!
Ce fabula faina ai crosetat! Rad de ma dor maxilarele, am citit-o de doua ori deja si e asa de usor de memorat, incat pana maine o sa o stiu pe de rost!
Super! Pup un Mos bun si lepsar!

mosu spunea...

:) ma bucur ca ti-a placut sonia; babuinei nu prea i-a placut!

Dan spunea...

Gura-i de el Mosule, dar de fapt el asta vrea. De aia-i bine sa ramânem fiecare "dintre noi" în cadrul speciei sale!! Eu... mai degraba babuin, ma halesc crocodilii urgent! :)))

mosu spunea...

cum spuneam si mai deunazi: gura mare te impiedica sa gandesti...
si asa e, fiecare trebuie sa-si gaseasca locul in "lantul trofic"... ;)

Tapirul spunea...

hehe, m-am gândit - nu'ș de ce - la "toamna în parc" a lui topârceanu

Digodana spunea...

Cum Dumnezeu ai putut sa le potrivesti asa de bine? :))

mosu spunea...

@tapirul
sincer nu-mi mai aduceam aminte poezia lui toparceanu desi imi plac versurile sale simple si la obiect; doar asta cu "el major si ea minora" mi-a ramas in memorie... :)

mosu spunea...

@digodana
ca pe cuburile alea cu desene, le intorci pe toate fetele pana se potriveste una; e cam migalos recunosc, da merge...

Tapirul spunea...

moșu, io o știam pentru că a fost cântată de alifantis.
și mă obsedează o variantă mai prelungită, câtată tot de alifantis, nu am găsit-o nicăieri; am auzit-o în ploiești demuuuuult de tot la un concert, continua cu muzica din zaraza si la un moment dat zicea (majorul): "și ia zi, fă, cine te-a iubit, ai? câți a murit după tine, î?"

cristina spunea...

:)) geniala :))
delicios de geniala :)

yousef59 spunea...

M-a impresionat Jurnalul unui om fericit...am incercat sa ma abonez dar nu am reusit asa ca ma intorc si citesc noutatile...chiar daca nu am lasat"urme"citesc tot ce scrii, "mosule"!

mosu spunea...

@cristina
eiii... geniala n-o fi, da delicios asta asa imi place cum sunaaa...
zici ca-i savarina... ;)

mosu spunea...

@yousef
bine ai venit; de acolo de departe de peste mari si tari bine ai venit!
pe paginile jurnalui unui om fericit apare in josul paginii "Abonaţi-vă la: Postări (Atom)"; nu merge?! la mine pare ca merge...
eu te astept oricum sa mai treci fie pe acolo fie pe aici...

cristina spunea...

dadada, ca o savarina :)
mi-ai facut pofta de savarina desi ador ciocolata :)

mosu spunea...

nici eu nu ma omor dupa savarine dar au de toate: dulceata, sirop, friscaaa..... ;)

anastasia spunea...

scriiturile matale sunt savuroase... şi te bănuiesc a nu fi prea moş.
"te citesc" cu plăcere, tot fără urme ca yousef.
...la următoarea!

mosu spunea...

eiii... ceva urme am gasit eu; care m-au dus si pana la blogul tau anastasia!
multumesc de vizita si de cuvinte
dar inainte de toate: "bine ai venit pe blogulluimosu!"

sonia rauss spunea...

S-a publicat, Mosu!
Frumusete de poezie e citita de atatia ochi si incanta atatea inimi! Seara buna iti doresc!

mosu spunea...

multumesc de semn sonia!
nu ma asteptam sa placa; a fost chiar o joaca textul acesta... :)

Dhost spunea...

Gazduieste acest blog pe un serviciu profesional de hosting oferit de catre http://dhost.ro cu numai 5 RON /luna

Beneficiezi de:

-Platforma WordPress ultima versiune
-Primesti blogul gata instalat si functional
-O multime de teme si plugin-uri la un click distanta
-Update WordPress direct din panou
-Beneficiezi de asistenta profesionala pe toata perioada gazduirii
-Spatiu Generos ( 1 GB )
-Parcare Domeniu
-Subdomeniu Gratuit ( nume.problog.eu / nume.dhost.ro la alegere )
-Ai acces la fisiere prin FTP
-Iti administrezi domeniul si baza de date cu ajutorul panoului de control
-Back-up zilnic
-Peering cu majoritatea ISP-urilor din Romania
-Asistenta profesionala

Anonim spunea...

esti absolut dement
m-am convins de asta
unde vrei sa ajungi?
de ce atata energie risipita aiurea
o iei prea in serios
cred ca ar fi cazul sa punem punct.
mie i-mi ajunge.
am inteles: dinte pentru dinte
ai castigat.oprestete.
esti mult superior mie.
ma retrag.
am facut o tampenie si imi dau seama de asta.imi cer iertare.te-am judecat gresit.intelege-ma.iartama.te implor daca vrei.
cristina

mosu spunea...

???