joi, 10 noiembrie 2011

mi s-au troienit toate toamnele...

16 comentarii:

puck spunea...

hai măi moşule...:( păi şi când o veni iarna, ce faci?

mosu spunea...

eee… atunci o sa fie ok; sa ti se troieneasca iernile nu-i nicio sfaraiala, se intampla oricui; da sa ti se troieneasca toamnele, asta nu-i de ici de colo… :)

Costel spunea...

crivatul :))

luna spunea...

Poem despre doua anotimpuri

sunt o mare iubitoare de zapada
indragostita de verbul "a ninge"
deci te intreb:
"-daca ar fosni iernile,
ca frunzele toamna,
cum ti-ar fi?
ai surade cu ele in brate
in fiecare toamna
a ta?"

mosu spunea...

@costel
o fi crivatul nu zic nu; dar cred ca e vorba despre unul inventat de oameni...
cat crivat e in cuvintele, gesturile sau actiunile unora...

mosu spunea...

@luna
as surade, as surade luna... sunt prea putine motive de a surade cu care ne lovim si cu siguranta as profita de acesta... :)
sunt nascut la inceputul iernii; imi placea iarna cand eram copil; acum insa e mai mult decat orice un anotimp friguros, intunecos...; iar covorul de alb care acopera totul si ingroapa vremelnic toata mizeria lumii este pe data rascolit de pasi care-l sfasie...

Irina spunea...

De ti-s mainile reci, imagineaza-ti ca mainile mele sunt calde, abia intoarse de la gura sobei, prea curand aprinse. Si-om trece si peste troienele ciudat de timpurii. Tu ai spune povesti, iar eu te-as asculta...

windwhisperer spunea...

si s-au desfrunzit toate iernile....mosule, mosule, vine iar primavara:)
ramurica de mar paduret, tine-te tare :)

mosu spunea...

@irina
cand se troienesc cararile gandurilor e mai greu sa sezi la gura sobei si sa crosetezi povesti... sau poate n-am nimerit eu andrelele potrivite :) ; mainile tale totdeauna sunt calde, ca si sufletul

mosu spunea...

@windwhisperer
mos, mos, da de tinut ma tiu bine, nu ma vait; de-acum are sa fie treaba si mai buna; mi-am luat lopata!

Andi spunea...

Și mie mi-s cam tomnatici troienii, nu-i mai pot invita la niciun război serios...
:)

mosu spunea...

eiii, dac-o fi un razboi serioserios s-or deztomna ei... ;)
io asa zic

Andi spunea...

Nicio speranță. :)

Noapte bună

mosu spunea...

ei, o urma de speranta acolo mai lasa si tu... :)

Dan spunea...

In curând nu vom mai avea decât doua anotimpuri si atunci o sa rugineasca zapezile.

mosu spunea...

în ritmul în care merg lucrurile să nu fie anotimpurile alea două vară şi tot vară; ca de exemplu pe la constanta n-a mai curs picatura de apa de vreo juma de an; din cer vorbesc ca din asfalt a curs acu vreo trei luni si nu se mai oprea; da bine macar ca a dat frigu si o da dumnezeu si olecuta de zapada; de ruginit io zic ca nu rugineste, ca-i tinuta la cald, da ar putea sa mucegaiasca cum au mucegait nucile mele culese mai acu o lunadoua, naiba stie de ce, c-am aruncat aproape jumate...