vineri, 23 decembrie 2011

În loc de “Crăciun Fericit!”

Nu, n-am de gând să vă urez “Crăciun Fericit!” căci mi-aș dori să vă bucurați de fiecare zi din an și nu de una, două sau cinci. Vă doresc în schimb să profitați de zilele acestea de sărbătoare și de liniște pentru a vă apropia mai mult de voi înșivă, să vă întindeți pe spate în pat și să stați de vorbă așa cum n-ați mai făcut-o demult, să găsiți lucrurile bune și frumoase care vă înconjoară și să le scoateți la lumină ca dintr-un cufăr uitat de timp în colțul cel mai întunecos al podului…

20 de comentarii:

Fanfan spunea...

:) si eu iti doresc acelasi lucru. multa liniste, lumina si un stol de ingerasi care sa ne cante la ureche colinde in fiecare zi :)

Irina spunea...

Asa o sa fac, ba mai mult, o sa fac un exces de odihna, filme, si jucat carti cu pustii mei, dorindu-ne doar sa ninga.
Sa ne citim sanatosi, Mosule.
Stii ca te iubim, nu?

Rudolph Aspirant spunea...

Eu chiar ieri am avut de cel putin de 4 ori in perioade de timp de aproximativ 2 secunde fiecare sentimente de echivalenta cca 82 % la melodia asta:

http://www.youtube.com/watch?v=Z8tUQb3bW9I ,

ceea ce va doresc si voua pe viitor, de chiar mai multe ori, si chiar in proportie mai mare decat am resimtit eu personal ieri.

Neuroanchiloza spunea...

Craciun Fericit, Mosule!

earthwalker spunea...

multumim, si tie multa bucurie!

La Fee spunea...

In cufarul vechi din pod regasesc cu drag ornamentele adunate de-a lungul vremii, puse in hartie cerata, scrisori ingalbenite, ilustratii de Craciun de demult, primite de la atatia oameni dragi. In timp ce impodobesc casa, rememorez clipele din trecut si de aceea, in fiecare Ajun, macar, sunt cu toti cei ce au insemnat de-a lungul vremii ceva pentru mine.
Cand am citit "S", am facut o fotocopie si am pus-o in volumul cu "Micul print", asa ca, orice ne-ar mai aduce vremurile, de cate ori va mai veni Craciunul, ai sa fii printre cei dragi mie. Sa ai parte si tu de ce ti-e drag!

margot spunea...

Sărbători cu bine , Moşu !

catherine spunea...

Sărbători calde şi îmbelşugate, Moşu!

mosu spunea...

Multumesc si eu pentru urari. Numai bine sa va fie!

Madelin spunea...

Fiecare zi in care iubim sau suntem iubiti, este zi de Craciun!

Eu dorex tuturor sa ne regasim!

CARMEN spunea...

Craciun fericit, cu sanatate si numai bucurii!

Rudolph Aspirant spunea...

Pt fanii ex-BTT Romania pre 1989:

http://www.youtube.com/watch?v=E8gmARGvPlI&ob=av2e

Pt membrii comunitatii GLBT care citesc acest blog:

http://www.youtube.com/watch?v=GWPMkDDAb7w

Rudolph Aspirant spunea...

Pt yousef59, (chiar daca nu celebreaza X-mas):

http://www.youtube.com/watch?v=mn9W4Wu6m70 ,

sau

http://www.youtube.com/watch?v=0DgRUxp9Tec

(sper sa-i placa macar unul din astea)

Rudolph Aspirant spunea...

@all, just in case: va rog eu sa nu va considerati posibil ofensati, daca va simtiti cumva, de vreunul din linkurile muzicale oferite de mine...puneti-le si voi pe seama ca sunt de nivel de defect profesional, profesiune in care si asa, in mod destul de realist, competenta mea de "mulabilitate ideala" pe gusturile si inclinatiile clientilor de adevarat diverse origini si culturi diferite internationale, uneori chiar si mixte, este totusi destul de scazuta, (desi in ultima vreme am inceput sa ma pricep mai bine la imitat vocal de accente de persoane de origine poloneza si tailandeza, care sunt mai popular frecvent cerute in Norvegia pt diverse servicii, inclusiv phone sex, la care particip si eu cand mi se da aceasta sarcina, desi stiu ca, in mod cat se poate de realist, nu voi ajunge niciodata la nivel expert de d-na Meryl Streep pe accentul polonez, ca e cu adevarat greu).

Rudolph Aspirant spunea...

On topic: eu chiar am luat-o in serios cu intinsul pe spate in pat si ganditul la amintiri din copilarie...chiar ieri-alaltaieri imi auto-examinam relatia mea din timpul adolescentei cu fratii Mann in mod comparativ cu cea de la aceeasi vreme cu fratii Iliescu..ff interesant, nimic de zis. Am scris si la mine pe blog despre asta, acolo, sub Ganduri despre Germania- partea 7 !

Cora_ spunea...

Craciun fericit!

Art Augusta spunea...

Timp de basm si zambete, pe cand zapada cade peste urmele colindatorilor...iti doresc, din suflet...

Iulia

mosu spunea...

Multumesc mult pentru urari. Sa fiti veseli, sanatosi si sa va mearga toate ca pe roate!

Mircea spunea...

Bucuria anului nou sa tina pana in zori
Si un cor de craciunite sa-ti cante de Sarbatori
:D

mosu spunea...

Multumesc de urari!
Sarbatori fericite si un an bun si tie!