duminică, 11 decembrie 2011

scrieri cu pana de gâscă grasă pe piciorul de la masă (I)

m-am hotărât să scriu, simplu şi scurt, despre ceea ce se petrece la mine în bloc, în jurul blocului sau chiar mai departe, totul privit prin ochiul cel mic dar ascuţit din ceafă…
dacă nu vă place mă opresc; dau şi înapoi…
deci:

madam borcan de la parter
o babă urâtă şi grasă
îndeasă tot timpul în plasă
şi merge la gostat ca să-l schimbe
pe-o săptămână în care să fie frumoasă

21 de comentarii:

Irina spunea...

Cum sa te opresti? Ba deloc! Ghidusa ti-e pana de gasca grasa!
Am si eu o madam Borcan la mama la tara, si o suspectez de aceleasi indeletniciri. Mai ales cand scoate nasul de mastera peste gard si ameninta copiii cu tacere vesnica atunci cand ii arunca mingea in gradina. Insa copiii au limbutele afurisite si se stramba la ea!

freestar9 spunea...

:))) madam borcan a noastră mai are şi-o voce ascuţităăă,de-ţi ţiuie urechile.

mosu spunea...

@irina
pai trebuie sa stiu cand sa ma opresc, caci daca-i grasa nu inseamna neaparat ca-i si gustoasa… ;)

in borcane iarna indeasa
ceea ce toamna n-a putut sa-ti bage in plasa
chiar si cate o fata scortoasa
de baba urata si grasa…

mosu spunea...

@freestar
madam borcan trebuie ca-i ciobita
de are o voce atat de-ascutita…

mitzaabiciclista spunea...

Îmi place dacă scrii de vecini
Ne sunt aproape şi totuşi străini
Îi vedem, curioşi, cum ne cată
După ce aruncăm,în gunoi,la găleată
Ne cunosc chiar şi culoarea din baie
Ori de ne place scărpinatul la c..ie
De Popeasca se-ntreţine cu-amantul
Ori pe Chiva de-a pocnit-o bărbatul
Dacă Ionescu iar a venit beat
Sau Stamate ce maşină şi-a luat.

Nu-i aşa că am fi furioşi
De n-am avea vecini curioşi? :D

Cleo spunea...

ai vazut? oricat de urata si grasa, vrea si ea o saptamana frumoasa.
deci la gostat se schimba? :)
sa ai o saptamana frumoasa!

La Fee spunea...

Sa fac o vraja!/ Sa o transform in mreaja!/ Sau in floare de lotus/ prin "hocus-pocus?
Iti fac o piscina-n gradina
Cu lotusi din baba divina!

Cora Bogdan spunea...

Unii se uita prin vizor pana cand retina le moare incet, incet. Dar sunt draguti in felul lor, caci cerebral vorbind, sunt persoane fara alte resurse, iar cei de la otv au epuizat subiectele in ceea ce-i priveste. As da si eu sute de borcane de muraturi pe o saptamana in care sa ma simt printesa de care imi povesteau ai mei cand eram mica, si in care nu m-am transformat chiar niciodata...

mosu spunea...

:) ia uite ce-i aici! mai bine puneam de-o bucatareala a vorbelor; uite asa, mana de la mana, de iesea de-o ciorba conceptualista (ca tot m-am bagat eu ca musca-n lapte intr-o discutie pe subiect)...

mosu spunea...

@mitza
parol vecinii mei
nu-s niste derbedei
cum stiu ei tot? – te miri
peretii, sunt subtiri...

mosu spunea...

@cleo
la gostat ma gandesc! acolo am vazut eu ca se fac schimburi d-astea atipice; dai cinci borcane, primesti un bulion, dai zece sticle goale, primesti o zacusca...
o saptamana frumoasa si tie!

mosu spunea...

@la fee
gradina mea nu-i larga
si mi-e ca n-o sa mearga
cu lotusi si piscina
caci baba nu-i virgina

mosu spunea...

@corabogdan
eiii... sigur ai fost printesa, poate ca nu chiar ca cea din povesti, dar ai fost; doar ca n-ai aflat; nu ti-a spus...

La Fee spunea...

Mizam pe est alea iacta,
Dar daca nu-i virgo-intacta,
Zadarnic piscine cu lotusi
Si jardiniere cu crocusi.

freestar9 spunea...

Te miri parol, cum dintr-un corp atât de...mătăhălos
Cum Doamne nu poate să iasă un sunet mai...gros?:)
Că e ciobită, tu bine mai spui...
Sărmana, acum pricep de ce nu mai place...nimănui.:(

windwhisperer spunea...

o stiam *madame cutit*
ascutita de un tic
la borcan cum a ajuns
l-a lasat pe mosul uns
care nu mi s-a mai plans :)

mosu spunea...

:)

Neuroanchiloza spunea...

Cum spunea intelepciunea populara? Era ceva despre o baba frumoasa si un copil cuminte :)

mosu spunea...

poate ca-i asa, dar sub orice broboada de baba se ascunde un vis cu obraz de piersica roza…

Madelin spunea...

Io una am nostalgia gostatelor.

Iar madam Borcan o chema pe vecina Tapirului din Vatra Luminoasa, fosta gardianca de puscarie, care m-a luat odata la trei pazeste, in lift, intr-una din putinele vizite pe care le faceam peacolosha:
"aaaa, da, tu esti sora lui! Alelalte nu!"

mosu spunea...

eee… ce vremuri cu gostatele alea; marfuri era, aglomeratie ba, personalu era serviabil… dupa aia a venit aprozaru si dupa aia potopu… si s-au dus naibii toate…
pai bineinteles ca alelalte nu, alea erau verisoare, doar se stie… ;)