luni, 30 ianuarie 2012

din ciclul "scrierilor cu pana de gâscă grasă pe piciorul de la masă" (III)

întâmplările unui împătimit al nemărginirii ajuns din urmă de zăpezile veşnice care nu uită şi nu iartă


un tânăr ton
cu breton beton
de bonton
şi-a tras palton

de tinichea

20 de comentarii:

Crisa spunea...

Mosule ...ar trebui sa scoti o carte ... :)

AniS spunea...

...din maneca :)

Rudolph Aspirant spunea...

Eu iubesc personajul Tin Man din Wizard of Oz ! Imi place de el mai mult decat de Leu si decat de Sperietoare, chiar si decat catelul Toto, nemaivorbind de Dorothy, pe care nu cred ca am putut-o suferi prea mult niciodata, (desi nu e prea politically correct sa spui asta, ca gay).

Uite-l pe dl Jack Haley cantand "If I only had a heart":

http://www.youtube.com/watch?v=iak9HxW6dHY

Uite-l si in alt clip, f tanar (la 35 de ani in 1933), ca functionar de stil vechi, cu "manecute":

http://www.youtube.com/watch?v=2gH7CNZF78s&feature=related

Fiul d-lui Jack Haley a fost casatorit o vreme cu d-na Liza Minelli, fiica lui "Dorothy" (d-na Judy Garland).

mosu spunea...

@crisa
:)
o carte
de bucate
cu toni
bretoni...

mosu spunea...

@aniS
din palarie
ca-i mai zglobie
si poti sa-nnoti
cu casaloti...

Cleo spunea...

Trandafirul frumos
Asteapta falos
In curtea din dos
Sub cerul noros
Anotimpul calduros.

:))) aveam vreo trei posibilitati, dar...macar m-am ras. Ceea ce-ti doresc si tie.

freestar9 spunea...

,,Un tânăr ton
Şi-a tras, palton de tinichea,,
Văzând-o pe ea...
O frumoasă stea
de mare,
ce seamăn, n-are. ;)

mosu spunea...

@cleo
trandafir frumos
geaba ii falos
ca n-are folos
visul lui pufos

mosu spunea...

@instelata
tonu nu-i balena
steaua nu-i sirena
si conserva clar
sade-n galantar

Cleo spunea...

:)) nu e vis...am privit „decat„ in gradina.

Dan spunea...

... si rima o gasesti în farfurie
cu pâine, cu ulei si cu lamâie.

Rudolph Aspirant spunea...

LOL ! Asta cu rimele e cumva un joc de salon mai larg cunoscut, ca Mima de exemplu in real life ? Parca sunteti in Ridicule (filmul):

http://www.youtube.com/watch?v=7AXstgZlRVA

Irina spunea...

De tinichea lucita-i e paltonul.
Tonul fitos isi piaptana bretonul.
Si-mpatimit de-a iernii vesnicie
Se-ntreaba: " Oare ce-o sa fie?..."

ironicblonde spunea...

Cică prin ger se plimbă tonul
Deja îi-e tablagit bretonul
Fulgi albi-i-acoperă paltonul
Şi rău alunecă şoşonul
căci sticlă e pe jos betonul!

p.s. Rog Moşul să confirme zvonul!
:D

mosu spunea...

@dan
si rîma o gasesti in farfurie, daca n-a digerat-o pestele...
da mai bine nu!

mosu spunea...

@rudolph
da

mosu spunea...

@irina
eee... cine se pricepe se pricepe...
tonii si paltonii raman recunoscatori... :)

mosu spunea...

@blondina
confirm
aluneca si marea, ca iar a inghetat bocna!

Rudolph Aspirant spunea...

Dar acest joc de salon e exclusiv virtual, sau exista si in real life ? (Eu in real life nu am intalnit jocul asta in sectorul 2 Bucuresti pe unde ma invarteam eu mai mult in timpul scolii. La noi la liceu era mai mult cu Mima si uneori cu Scrabble alternand cu diverse Nintendo Wii sau ceva de genul asta. In vacante, pe unde am fost eu, nici atat.)

Rudolph Aspirant spunea...

...ma rog Sony Play Station, ca sa nu zica ca-i fac reclama la alalalt, mai ales ca nici nu aparuse pe cand eram eu la liceu decat Nintendo simplu !

Il mai tine cineva minte pe Donkey Kong Country din 1994 ? Ce joc cu adevarat misto !

http://www.youtube.com/watch?v=KTnMpJIaMyk&feature=related