vineri, 16 martie 2012

Ei, asta-i culmea...

Da, da... chiar asa i-am spus lui C ieri dimineata trecand pe sosea la volanul masinii.
- Ei, asta-i Culmea!
- Care? - m-a intrebat C.
- Asta – i-am raspuns aratandu-i din cap dejurimprejurul.
C a dat nedumerita din umeri asa incat am fost nevoit sa-i explic.
- De ieri au pus semne pe sosea. Casele astea risipite imprejur au devenit o localitate. Culmea.

Mmmm... dar eu voiam sa vorbesc despre cu totul altceva. Dar incepe tot cu „Ei, asta-i culmea”.
Ieri am incercat sa postez comentarii pe wordpress, la o insemnare a Madelinei Gospodinei si alta a lui Neuro, dar hainul nu m-a lasat. Nici azi! Cica „That email address is associated with an existing WordPress.com account, please log in to use it.” Drept care ioc comentariu.
Am luat-o de buna, am facut un efort considerabil sa gasesc parola de wordpress si am intrat in contul meu. Bun, si acum?! Ca tot nu inteleg ce ar trebui sa fac.
Baaaad dog wordpress, baaaaad dog!
Are cineva vreo solutie?!

19 comentarii:

Neuroanchiloza spunea...

Are toane wordpressul (sau wordpressa :) ). Si eu m-am chinuit ieri vreun sfert de ora sa lipesc poza cu Michelle ma belle.

mosu spunea...

aha, deci e chestie de toane...

Dan spunea...

Trebuie insistat. Cred ca plaformele astea doua fac totul ca sa se elimine una pe alta. In loc sa faca bani mai multi compatibilizându-se (lung cuvânt!!). Unii ar spune: "uite, treaba româneasca!".
Uite ca asta nu-i româneasca!

Costel spunea...

nitica rabdare :)

Rudolph Aspirant spunea...

Ah, si eu patesc asta cu toate blogurile de pe platforma wordpress dot com (nu dot org) de exact 3 zile, in mod total brusc ! Am scris si la wordpress pt suport dar nu am prmit raspuns inca. Pe forumurile lor de suport am vazut ca si altii au acest fel de probleme din cand in cand, insa nu venea nimeni cu o solutie clara si practica, ziceau ca e ceva legat de plug-ins. Unii chiar au zis ca e legat de posibila infectare criminala de origine ruseasca cu malware a blogurilor wordpress.

mosu spunea...

aha,deci toane la ei si rabdare la noi...
ocheiii... desi vorba lui dan, parca ar fi treaba romanesca, numa sa-ti dea peste deste, sa nu cumva sa se miste lucrurile lejer...

9 spunea...

Moşule, uite soluţia de la un ...inginer. :)
http://mesterulmanole.wordpress.com/2012/03/16/logat/

mosu spunea...

multumesc!
mda... se pare ca nu sunt singurul nemultumit; ce se intampla cu wordpressu e o aiureala...
sigur, iata solutii sunt, da cam peste mana; si de ce sa te scarpini cu stanga la urechea dreapta daca nu te mananca?!

Rudolph Aspirant spunea...

Eu am incercat in fel si chip, dar nu merge pe nici un blog hosted pe wordpress dot com, nici logat, nici nelogat, nici cu alta adresa de e-mail, nici dupa ce mi-am curatat cookie cache, pur si simplu primesc acelasi raspuns "you must be logged in to comment".

mosu spunea...

cam asa-i!

Lotus spunea...

1. Cel care are un avatar (făcut la gravatar.com) are automat şi un cont pe wordpress.com, cu aceleaşi date şi parolă. Cele două site-uri sunt partenere. Deci ai avatar, ai cont wordpress - chiar dacă nu-l ştii.

2. Cineva a comentat pe bloguri folosind nick-ul şi email-ul unui şef de la Google, ăla s-a supărat, drept urmare wp.com-ul a impus necesitatea logării pentru a verifica că într-adevăr eşti tu. E nasol dar asta înseamnă că de acum înainte nu-i de ajuns să ştii ce email şi nick are cutărescu pentru a putea comenta în locul lui.

3. Loghează-te pe wordpress.com. Dacă nu mai ştii parola, trebuie să fie ceva buton cu Forgot Password, gen, îţi va trimite pe mail un link de confirmare şi o vei putea reseta. După care te loghezi şi bifezi să te ţină minte (remember me sau cum îi zice). Şi probabil n-o să mai ai probleme pe viitor. Sper. :)

Succes.

mosu spunea...

multumesc lotus!
facusem ce spui tu; si m-a dus intr-o pagina total nefamiliara, de unde n-am mai stiut ce sa fac ca sa caut un blog...
la blogger dupa ce te logezi, iti apare in continuare home page cu un insemn in dreapta sus ca esti logat pe blogger
aici nu! te tine in ceata, parca esti in castelul cu oglinzi
pana la urma m-am descurcat, da e naspa!
baaaaad dog wordpress, baaaaad dog...

Cora_ spunea...

nu poti sa-ti stergi pur si simplu contul ala? ca daca-l stergi, inseamna ca nu mai ai... iar daca nu ai cont pe wordpress, poti sa comentezi cu cel de blogger, cum fac eu. mie mi se pare simplu. :)

mosu spunea...

:) mi-am gandit si eu cum mintea mea de inginer la chestia asta! dar cum il sterg?!

Rudolph Aspirant spunea...

Da, dar eu nu ma supar daca ma verifica wordpress-ul, dar voiam sa spun ca nu mergea NICI daca eram logged in cf instructiunilor, primeam acelasi raspuns idiod, "you must be logged in to comment".

Lotus spunea...

@Cora_

Nu cred că-l poţi şterge. Ce poţi face e să comentezi folosind un alt id de mail, dar aşa nu-ţi va mai apare avatarul. Cât timp comentezi cu un avatar (de wordpress, deci făcut pe gravatar.com) ai şi un cont pe wordpress.com asociat acelui avatar (şi deci trebuie să fii logată pe el).

@Moşu

Dacă ai reuşit să afli parola la cont, intră pe site-ul wordpress.com pur şi simplu, asigură-te că e bifată opţiunea "Remember me" şi loghează-te. După aceea ar trebui să nu mai fie nevoie să faci asta de fiecare dată când vizitezi un blog şi laşi un comentariu. Deci pe viitor când vei accesa un blog de pe wordpress.com te va loga automat şi vei putea comenta direct.

Altfel, trebuie un pic şi să ne acomodăm cu ciudăţeniile astea tehnologice, n-avem ce face, de nu murim de foame cu frigiderul lângă noi... :)

Cora_ spunea...

aaa, pai nu stiam, ca eu nu am... bine ca stiu acum, sa nu-mi fac un cont pe care nu-l pot sterge.

Lotus, tie ti se pare normal sa nu poti sterge un cont pe care ti l-ai facut tu? Mie nu. Si personal nu cred ca are de-a face cu tehnologia... :)

Lotus spunea...

cora_: nu mi se pare prea frumos, dar schimbă-l... fă-ţi alt mail. oricum dacă l-ai putea şterge ar dispare şi avatarul asociat...

annitu spunea...

Uite o soluţie aici:
http://annitu.ro/rezolvare-la-eroarea-wordpress-that-email-address-is-associated-with-an-existing-wordpress-com-account-please-log-in-to-use-it
Sper să te ajute.