duminică, 25 martie 2012

Îndârjire

20 de comentarii:

Dan spunea...

Da' pâna la urma a câstigat!

La Fee spunea...

N-am vazut in viata mea o tufa asa de bogata! Primavara nu e totdeauna copia fidela a altei primaveri trecute! Iar primavara asta...

mosu spunea...

@dan
a izbandit da! si creste la fel de frumos ca si cum ar sta in pamant nu intr-o crapatura in beton...

mosu spunea...

@lafee
nu-mi imaginam ca plantele astea pot fi atat de ambitioase si de inversunate; cred ca ar putea creste si intr-un rid de pe fata lunii!

La Fee spunea...

De fapt legenda spune ca au staruinta Sfantului Valentin. Prin sec.I al lui Christos, se daduse un edict sa nu se mai oficieze casatorii si logodne, din cauza ca barbatii nu mai doreau sa se inroleze. Doreau tihna familiei. Dar un preot tanar, Valentin, oficia in taina casatorii. Unul l-a tradat si a fost schingiuit. Se spune ca pe locul unde a fost chinuit Valentin, au aparut prima data toporasii.

mosu spunea...

:) eiii... n-am stiut despre aceasta legenda; multuemsc! deci n-a fost doar o simpla impresie staruinta aceasta a lor...

La Fee spunea...

Nu, sunt flori foarte temerare!Sunt cred florile salbatice care imi plac cel mai mult. Le-am pictat si le-am cusut in diferite forme! Am sa pun poze candva!

mosu spunea...

si mie imi plac; sunt foarte delicate si asa cum spui, temerare...
sunt printre primele flori care apar primavara si se lupta sa-si faca loc in ochii oamenilor...

Anonim spunea...

cat romanticism primavaratic.e tenace dar fara mangaierile ploii ea nu ar fi existat.

cs

mosu spunea...

si asta-i adevarat!

9 spunea...

Ah mosgn. jgm mac zâmbesc şi eu câd văd şi câte un pomuleţ în vreo crăpătură de asfalt. :)
Chiar e o floricică hotărâtă! Sunt plante cărora le oferi toate condiţiile şi ele nu şi nu, rămân tot firave, dar asta e superbă! :)

9 spunea...

Ce sărăcie am scris aici?
,,Ah mosgn. jgm mac zâmbesc şi eu câd văd şi câte un pomuleţ în vreo crăpătură de asfalt. :)
De fapt am s[ traduc
,,Ah moşule cum mai zâmbesc şi eu când...

Ady spunea...

Buna ziua,

Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte bolnava . Este diagnosticata cu meningiom , o tumoare cerebrala care i-a afectat vederea si trebuie sa se opereze cat mai repede la o clinica din Germania unde ni se cere
35 000 EUR plus cheltuieli de cazare si transport .

Viata si vederea ei depind de aceasta operatie , iar mie si fratelui meu ne este foarte greu sa o vedem cum indura zilnic cumplitele dureri de cap si ameteli .Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei . Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.

dumitru_gabriela31@yahoo.com

cristina spunea...

Frumos :) foarte frumos......ce altceva ar mai fi de spus.....?

Crisa spunea...

Și uite așa ...orice pe această lume are un scop si un loc , indiferent de condițiile de trai :)! Frumoasă luptă :)

mosu spunea...

@instelata
inventezi un alfabet nou?! :))
adevarul e nu pare sa-i pese catusi de putin ca s-a nascut intr-o crapatura din asfalt si nu in gradina...

mosu spunea...

@cristina
mica dar indarjita... :)

mosu spunea...

@crisa
ai dreptate! avem de invatat de la ea; in orice situatie ne-am afla trebuie sa gasim cea mai buna solutie posibila si nu sa ne vaicarim ca vai ce rau ne e...

Bijuterii spunea...

Asta dovedeste ca frumusetea se poate gasi in cele mai neasteptate locuri.

mosu spunea...

asa-i! mai ales in bijuteriile tale... :)
mai pofteste!