duminică, 13 mai 2012

Mieji

- Pământul ăsta e ca o nucă - chicoti Scrat ciocănind cu degetul în scoarţa tare. Şi dacă e ca o nucă înseamnă că se poate desface.
Fără să stea pe gânduri Scrat se lăsă în genunchi şi începu să pipăie pământul căutând o fisură, o crăpătură. O găsi lesne şi îşi înfipse în ea unghiile mari şi ascutiţe începând să tragă în stânga şi în dreapta. Pământul nici nu se sinchisea. Scrat îşi încordă muşchii cât îl ţineau bretelele şi îşi încercă din nou norocul. Nici vorbă! Abia a treia oară, când tot trupul îi devenise roşu de încordare ca un coş de locomotivă cu aburi, marginile zimţate ale Pământului începură să se depărteze uşor. Scrat se mai opinti încă o dată şi Pământul se crăpă de-a binelea în două jumătăţi printre care îşi făcu loc degrabă.
- Maaamă ... cât mieeez… E cea mai mare nucă pe care am găsit-o vreodată - izbucni Scrat cu ochii mari cât cepele, pătruns pe sub scoarţa Pământului şi atingându-i miezul moale. Uauuu ... e aici miez cât să dau tuturor prietenilor mei. Şi mamei şi tatei ... şi lui Manfred Mamutul şi Tigrului Diego şi Leneşului Sid... Mmm ... la Manfred Mamutul mă mai gândesc căci ăsta mănâncă teribil de mult. O parte am s-o înghesui în cămară. Şi niciodată nu va mai fi nevoie să sparg coji de nucă pentru a-mi potoli foamea - gândi Scrat fericit dar tocmai atunci marginile Pământului începură să se apropie trosnind. Degeaba alergă Scrat către fanta de lumină care se îngusta, degeaba izbi cu umărul în peretele tare, degeaba începu să urle cât îl ţineau puterile "Mamăăă ... tatăăă ... sunt aici, salvaţi-mă! Manfred… Diego… Sid…" Jumătăţile nu se mai desfăcură iar miezul Pământului îl înghiţi cu totul ...

12 comentarii:

cristina spunea...

:) sunt convinsa ca dedesupturile oricarei insemnari de-ale tale sunt mai profunde decat cel mai dulce miez de nuca, insa de data asta m-am gandit la.... "visare"
miezul si entuziasmul lui, le-am tradus ca visul de dinainte.
visul de dinainte sa ne aruncam cu totul in haul cel rosu doar...doar de dragul lui, de dragul visului :)....

La Fee spunea...

Si uite asa va gasi Scrat o lume noua. O luminita nu chiar de la capatul tunelului ci din miezul pamantului, il va calauzi pe scheletul pod apoi vor manca ciuperci uriase. O femeie mamut se crede mangusta...
Cei mici tocmai imi povestesc de popandau si glaciatiunea ICe Age!
Hahahahahah. Am pus doar intrebarea aceasta. Copii, cine e Scrat? Mai bine le dadeam nota pe aceasta tema si nu pe Toma Alimos! M-ai facut sa rad de tot. Acum nu-i pot linisti. Vor sa imi povesteasca toate cele trei filmuletele de animatie. Daca nu-ti mai scriu, inseamna ca nu am supravietuit. Sa ai o saptamana buna!

La Fee spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=W4gvxUlGNAs
tocmai mi-au aratat secvente!

Cleo spunea...

In viata reala nu e nimeni „la prndere”, esti mereu singur, tu dezgropi, tu te ingropi (crezand ca e un miez mare acolo).

Ma uit si eu de fiecare data la Ice Age, replici foarte bune.
Desi, Scrat ar trebui sa strige mai degraba dupa Bruce Willis ;)). Asta chair ca a salvat tot!

Cleo spunea...

*„la prindere”

mosu spunea...

@cristina
:) cam la asta m-am gandit si eu... m-ai prins! nu stiu daca neaparat la vis sau la dorinta...
dar visam uneori atat de intens si ne dorim atat de mult un "ceva oarecare" incat riscam sa ne ratacim in el, sa devenim captivii propriului vis, propriei dorinti...

mosu spunea...

@lafeee
:))) chiar i-ai intrebat?! hmmm... de fapt trebuia sa intreb intai "chiar nu stiai cine e scrat?!"... ei bineeee... cine e scrat probabil n-as fi stiut nici eu sa-ti spun acum doua zile, dar ice age imi place teribil...
ooo... ice age ar trebui sa faca parte din programa alaturi de toma alimos... :)

mosu spunea...

@cleo
:))) nu intelegeam de ce sa strige dupa bruce willis; ma gandeam ca o fi tac-su... sau ca o imprumutat vocea unuia dintre personaje...
acu m-am prins
mda... e cam catchy cu dorintele astea arzatoare... risti sa-ti parlesti degetele...

La Fee spunea...

Drept sa iti spun, mai auzisem, dar nu imi mai aminteam ce am auzit. Si in pauza am vazut postarea ta. Când am intrat la clasă,i-am intrebat si ei mi-au povestit de nu-i puteam opri.Le-am promis ca vom vedea impreuna filmuletele. Ne-ai facut sa ne distram un pic. Multumesc!

9 spunea...

Miezul era cam fierbinte...
Sărmanul, sper să nu-şi pârlească blăniţa. :)

mosu spunea...

@lafee
eu multumesc, ca l-ai dus pe scrat asta micu pana in clasa... :)
da chiar asa, adineauri glumeam dar cred ca pustii au la fel de mult de invatat dintr-un film din acesta cat dintr-un poem...

mosu spunea...

@9
miezu e dupa sufletul fiecaruia... :)