duminică, 3 iunie 2012

storuri cernite
peste soare răsărind
- pruncucidere

12 comentarii:

Cleo spunea...

Să nu înfrângi moșule, sa nu înfrângi!Deși nu știu cu ce am putea păcăli evidențele, Lumea rămâne frumoasă în bucățele tot mai mici.

mosu spunea...

poate contrar aparentelor cuvintele acestea au venit dintr-un impuls pozitiv; imi place soarele si ma bucur de el! altii cauta sa-l ascunda sub storuri...

Crisa spunea...

Hmm ar fi păcat să nu te bucuri de soare ... la mal de mare :) .....

mosu spunea...

de soare iesind din mare... in fiecare dimineata... :)

cristina spunea...

pentru unii poate fi pruncucidere.
pentru altii poate fi somnul ce a lipsit din noapte si bucuria revederii ulterioare.
dar in mare, ai dreptate. de ce ai vrea sa opacizezi cand el iti lumineaza pana si sufletul?
dar,fiecare cu dedesubturile lui.:)

mosu spunea...

acuma ai si tu umpicut de dreptate cu astia care sforaie pana tarziu...
daaaa..... e pacat sa nu ne umplem diminetile de soare, mai ales cand ni se srveste umed din mare... ;)

La Fee spunea...

Un splendid haiku!
Sayonara, Mosule!

mosu spunea...

eiii… e si nu e un haiku (recunosc insa ca se doreste a fi), caci in mod normal un haiku nu ar trebui sa contina o metafora, iar aici cam este…
eu insa iti multumesc :)

La Fee spunea...

Eu ti-am numarat silabele! Ai 17! E!

mosu spunea...

:)

9 spunea...

Impresionant haiku, moşule.

mosu spunea...

multumesc
cred ca avem mare nevoie de soare, in special de acela moale si bland care clipeste diminetile...