luni, 24 decembrie 2012

Sarbatori Fericite!

Sa aveti zile senine, liniste si impacare cu voi insiva!

40 de comentarii:

Joker spunea...

împăcare cu mine?
e prea târziu nenea.
unde ai fost în ultimii cin..23 de ani?
:)))))

Sărbători cu bine și ție.:)

mosu spunea...

:) niciodata nu e prea tarziu jokere; in viata mai important e ceea ce urmeaza decat ceea ce a fost!

La Fee spunea...

,-,*´`Cling!
`-`☆.¸¸.♥

mosu spunea...

sa ai parte de bunatate si zambete lafee, pe masura baghetei magice cu care atingi ceea ce te inconjoara... :)

BlueIris spunea...

Crăciun fericit, Moşu'!
Ai face bine să te ţii de cuvânt şi să aduci în sacul matale fix ce ne-ai urat, că e belea. Eu chiar am nevoie :(
(glumesc şi nu prea...)

La Fee spunea...

Si tu sa ai parte de tot ce ti-ai dori!Multumesc! Daca asa avea cu adevarat o bagheta, ar fi mai simplu, dar asa...

mosu spunea...

@irisu
crezi ca mosu nu stie ce are nevoie fiecare?! :)
stie, dar foarte mult nu poate ajute nici el; poate impinge doar o adiere intr-acolo, intruparea ei ramanand in responsabilitatea "clientului"...
sterge totul cu guma si incepe o pagina noua...

mosu spunea...

@lafee
poate nu ai o begheta magica cu care sa poti face vrajitorii, dar ai cu siguranta una care poate faceeee.... minuni...

Rudolph Aspirant spunea...

Multumesc pt urari. Eu am scris o leapsa si m-am impacat cu mine insumi destul de rapid, ca fusesem suparat dupa un vis urat recent, (desi fusese vina mea pt ca mancasem pizza + espresso cu lapte inainte sa ma culc)...dar eu sunt si destul de indulgent cu mine insumi asa in general, ca daca nu as fi macar eu, cine naiba altcineva sa fie, ca doar nu asta e job-ul principal pt parinti, consorti, amici, sefi, vecini, sau profesori sa fie indulgenti cu noi, ei au alte treburi mult mai importante de indeplinit in legatura cu noi...desi eu nu ma vait, ca ai mei, in afara de niste femei de serviciu (adica de la un serviciu) au fost destul de OK indulgenti cu mine !

Rudolph Aspirant spunea...

@mosu, in legatura cu zicala "niciodata nu e prea tarziu": dupa parerea mea empiric informata, uneori chiar este prea tarziu, si nu numai in zonele culturale unde punctualitatea este deosebit de importanta.

Joker spunea...

Aspirantule, întotdeauna se va dovedi empiric și neempiric că ceva este prea tîrziu. Criteriul valorizant e acela de a discerne; de preferabil ar fi de a nu te iluziona că poți...

La Fee spunea...

Ce filosofi sunteti! hahahahah!
Sper ca nu e prea tarziu pentru o imbtratisare de grup! Sau prea devreme! hahahahh!
,-,*´`'*°☆
/.(
\ {Hug You!
`-`☆.¸¸.♥

Joker spunea...

La Fee...nu mă...doar ludici.păcat de unii:doar impudici, în ecuația asta.
:)))

Joker spunea...

Ia zi-mi, din îmbrățișarea asta cât e virtuală, cât naturală, cât tradițională și dacă da câtă concentrație are în ea de automatism?
:)))
Ți-am întors-o, nu știu cât de înaltă ești dar cred că te-am strâns.:)))

La Fee spunea...

E doar o imbratisare! Am 1,68! Inca o data, te rog, si vezi un pic ce am la vertebrele 7 si 8, daca se poate!
hahahahah! Sa fim decenti, ca ne da Mosul afara de vom face Ajunul in drum!

La Fee spunea...

Am gresit! 8 e, de fapt, vertebra T1 de la cutia toracica!

margot spunea...

Sărbători cu bine , Moşu !

Crisa spunea...

Un Crăciun magic îți doresc , alături de cei dragi :)!!

earthwalker spunea...

sarbatori fericite , mosule!

Cleo spunea...

Nu știu ce să-ți scriu, pentru că nu simt sărbătorile...mi-am pus niște colinde și am racnit prin casă...
Să te simți bine, moșule, pi peste tot, și pe-afară și pe dinauntru!
Cred că e important să fii înconjurat, ceea ce-ți doresc și ție.

mosu spunea...

@margot
sarbatori fericite sa ai si bucurii si zambete si bunatate intoarsa inapoi si.... noroc in ce va sa vie.... siiiii elevi de nota 8 macar... :)

mosu spunea...

@crisa
multumesc! zambete si bucurii si pentru tine; si povesti traite cu ochii deschisi :)

mosu spunea...

@earthwalker
sarbatori fericite si sanatate! si un drum lin care sa se aseze c at mai bine sub talpa; rabdare si incredere... siii.... olecuta de noroc!

mosu spunea...

@cleo
sarbatoare e atunci cand ne simtim sufletul plin si cand cei din jur te inconjoara cu dragoste; e ceea ce-ti doresc sa ti se intample cat mai des, in decembrie, ianuarie sau oricand alta data...
esti ambitioasa si darza asa incat iti doresc spor in tot ce-ti propui si noroc!

Neuroanchiloza spunea...

Sarbatori fericite, Mosule! Vesel sa fii si sa capeti un munte de lucruri bune zilele astea :)

mosu spunea...

multumesc! si tie numai bine!

9 spunea...

Craciunul a trecut si uite cum ,,anul se innoieste,,. Un An Nou cat mai bun va doresc. :)

BlueIris spunea...

:))))))
păi, da! La toţi le aduci daruri, numai mie îmi dai directive!
:))))))
Glumesc. Ştiu, ai dreptate. Da' dacă ar fi fost aşa simplu, eheee...
Te-mbrăţişez!

mosu spunea...

@irisu
stiu ca nu-i simplu dar nici nu exista alta solutie
toate bune sa-ti fie! :)

mosu spunea...

@9
multumim; musai ca anul ce vine sa fie mai bun, caci prea au fost zdrentuiti cei din urma...
si tu sa ai un an cu bucurii si impliniri!

belgianca spunea...

Sarbatori fericite si tie! Si un an nou de poveste! :)

Irina spunea...

Senin, impacare si liniste... Cu tot gerul de afara si zapezile de nestavilit de pe aici, caldura retetei de mai sus chiar mi-a conturat un buchet de sarbatori din cele mai frumoase traite vreodata. Urarea ta ti-o intorc inmiit, chiar daca ai merita cu mult mai mult, Mosu. Sa fii sanatos si sa astepti Anul ce sta sa rasara cu portile inimii larg deschise: vor veni povesti si bucurii cate poti duce. Penita sa nu iti oboseasca vreodata.
Sa fii mangaiat de viata.

Cora_ spunea...

si pe urma tot asa, mosule! :)

mosu spunea...

@belgianca
de poveste sa fie! :) si pentru tine de asemenea!
si nu uita ca astept si eu sa se elibereze un post de mos in echipa aia magnifica a voastra; poate-mi pui si mie o pila la angajare... ;)

mosu spunea...

@irina
:) multumesc mult irina pentru cuvinte si pentru ce-i indaratul lor; stii, am observat destul de tarziu cat de mult ma bucura bucuriile oamenilor... ;)

mosu spunea...

@cora
ca pe roate sa mearga toate! :)
si sa izbandesti in toate proiectele incepute sau ce vor veni...

BlueIris spunea...

LA MULŢI ANI, Moşu'!
Să fii sănătos, inspirat şi iubit.
Şi să ne revedem/recitim cu bine la anu'.
:)
>:D<

cristina spunea...

Ba tu, Mosule, sa ai! Si sa mai ai un An Nou norocos, cu sanatate si toate bucuriile care iti lasa dorinte de implinit in suflet.

mosu spunea...

@irisu
asa sa fie cum spui! sa se duca toate necazurile si sa li se piarda urma... :)
sanatate si un an bun!

mosu spunea...

multumesc mult cristina!
apaaaai tie nu prea am ce sa-ti urez, ca sigur 2013 o sa fie anul cel mai cel din toate cate au fost si o sa explodeze in iunie cu cel mai frumos cadou pe care il poti primi :)
asa caaaa... nu-mi ramane decat sa-ti doresc ca totul sa mearga asa cum a fost scris si sa aveti putere si sanatate :)